kuka putosi idolssista!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---------
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
no tän vuoden idolssista tulee ihan samanlainen fiasko kun Ilkka Jääskeläisen vuodesta..

Miten niin? Mun mielestä tuolla on hyviä laulajia vielä, vaikka ihmettelen kyllä joidenkin tippumista jo teatteriviikonlopusta ja ennen sitäkin.

Mun mielestä jatkoon olis pitänyt päästä ainakin se Kiia ja Siru, olikohan muita, joita jäin kaipaamaan, hmm..

Oikea tippui, seuraavaksi voiskin lähteä tytöistä Jannike ja pojista Kalle!

mä olen kyllä täysin eri mieltä ap:n kanssa tuosta Annasta. Marikalla ja Sallalla huomattavasti paremmat äänet. En tykänny siitä Annan eilisestä esityksestä yhtään. Miehissä kieltämättä ainakin toistaiseksi parempi taso. Mut Lindan valinta ihan oikee.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
mut kyseessä kuitenkin laulukilpailu. Missikisat ja haluatko huippumalliksi on sit erikseen.

joo mutta kyseessä on kuitenkin idols eikä mitkään tangomarkkinat (vai mikälie?)
ja mun mielestä toi saana ei sovi idoliksi. Eikä tarvitse olla missi tai huippumalli mutta poplaulajan pitää kuitenkin olla poplaulajan näköinen.

Tosin suomessa idolskilpailu on mennyt ihan "väärin".

just sen takia että sillä on paketti kasassa, vaikuttaa mukavalta , on nätti ja älyä löytyy, siis paketti kasassa mun mielestä, kaikkein kantavin ääni oli ainakin eilen, muut piipitti, ja musiikki oli lujemmalla kuin ääni muilla....JOTEN ANNA VOITTOON! =)

Yhteistyössä