KUKA POTKAISI LASTA VATSAAN SUNNUNTAINA KIRKKONUMMEN CITYMARKETISSA????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ole joku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hui kauheaa, lasta potkastiin mahaan
Mua on lyöty nyrkillä ja olen itse joutunut metsästä hakemaan risuja pahoinpitelyyn tai sitten vaan saanut vyönsoljesta.
Ehjä olen yhä, ei ne lapset särki mene jos niitä vähän retuuttaa, kun ei jaksa katsella niiden pärstää

Alkuperäinen kirjoittaja aplle:
Hui kauheaa, lasta potkastiin mahaan
Mua on lyöty nyrkillä ja olen itse joutunut metsästä hakemaan risuja pahoinpitelyyn tai sitten vaan saanut vyönsoljesta.
Ehjä olen yhä, ei ne lapset särki mene jos niitä vähän retuuttaa, kun ei jaksa katsella niiden pärstää

No epänormaalia kohtelua olet saanut. Eikä sinusta selvästi empaattista ihmistä ole kasvanutkaan. Ja kyllä, lapset menevät rikki. Kuten jo mainittu, Suomessakin kuolee vuosittain kymmeniä lapsia vanhempiensa pahoinpiteleminä. Vielä useampi elää vanhempiensa vammauttamina. Puhumattakaan inhimillisestä kärsimyksestä ja pelosta jossa ne lapset joutuvat elämään. Yhtä hyvin voisi sanoa, ettei se vaimo nyt mene rikki jos sitä vähän retuuttaa. Vetää välillä nyrkillä turpaan kun käy ärsyttämään. Kyllä se siitä selviää. Kuka teistä lasten pahoinpitelyn kannattajista on valmis puolustamaan vaimon hakkaajia??????????????

Mun nähdäkseni sä voit
a) soittaa sinne Prismaan ja pyytää etsimään tapauksen videolta... tuskin rupeavat siihen jonkun yksittäisen ihmisen toisen käden tietojen perusteella
b) tehdä ilmoituksen poliisille/lastensuojeluun ja toivoa että he vievät asiaa eteenpäin
c) koittaa saada silminnäkijän tekemään ilmoituksen.

Jos täällä nyt sattuisi olemaan se "Prismassa töissä oleva 5v lapsen äiti", niin tästähän voisi nousta kunnianloukkaussyyte. Vähän voisi miettiä, mitä tietoja netissä julkistaa.

Joo siis tässähän on ihan tosi selkeät tuntomerkit, että eiku soittamaan viranomaisille, että joku joskus ehkä löi jossain ja nainen on ja mies. Uskon, että viranomaiset ottavat välittömästi lapsen huostaan!!!

Ihan pimee koko juttu, ihan oikeesti ja spekulaatiot siitä, että "voisi tunnistaa". Eli siis joku joskus jossain, HEI sehän on mun tuttu Hilkka, tiätty!!! Tokihan sen mies aina mäiskii lastaan, mutta kas nyt PALSTAN avulla ryhdyn toimeen kun en aiemmin ole jaksanut...

Tai voihan se Hilkka tulla itsekin, että HEI palsta kiitti ku muistutit,. minähän se olin ja eiku soittaen poliisille...

hohhoijjaaa!!!

Yhteistyössä