Kuka pimensi Huuto.netin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lukekaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lukekaa

Vieras
Tietoviikko-verkkolehden mukaan suosittu huutokauppasivusto on ollut pois käytöstä maanantaiaamusta saakka.

Huuto.netin mukaan sivuston palvelukatkos on "nimeltä mainitsettoman yhteistyökumppanin syytä".

Huutokauppasivustolta kerrotaan, että vikaa yritetään paikallistaa, mutta tarkempia tietoja siitä ei vielä ole. Huuto.netistä ei myöskään pystytä arvioimaan, milloin sivusto aukeaa uudelleen, kirjoittaa Tietoverkko verkkosivuillaan .

Huuto.netin edustaja vakuuttaa kuitenkin lehdelle, että myöskään huutokauppakohteet, jotka sulkeutuvat tämän päivän aikana, eivät välttämättä mene sivu suun palvelun käyttäjiltä. Hän toteaa Tietoviikolle, että vastaavanlaisissa tapauksissa huutokauppa-aikaa on yleensä jatkettu. Päätöksiä asiasta ei ole kuitenkaan vielä tehty.

Huuto.net saavuttaa viikoittain noin 450 000 kävijää.

Kauppalehti

Ja täällä kehtaa vielä joku sanoa että TOIMII HUUTONET NORMAALISTIVaikka kirjoituksen perusteella koko läjä POIS KÄYTÖSTÄ Kivoja valehtelijoita täällä

No onneksi ei ollut yhtään avoimia kohteita siellä just nyt. On pitänyt laittaa uusia myytäviä, mutta sitä ei sitten ainakaan tänään pääse tekemään. (Enpä olisi varmaan ehtinyt/saanut aikaiseksi kuitenkaan.) Mikäköhän tuo yhteistyökumppani on, kyllä kiinnostaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja voi vit...:
Ja täällä kehtaa vielä joku sanoa että TOIMII HUUTONET NORMAALISTIVaikka kirjoituksen perusteella koko läjä POIS KÄYTÖSTÄ Kivoja valehtelijoita täällä

No, toimi mulla tuossa pari tuntia sitten, samoin aamulla. Nyt ei enää.

Edelleenkin itselläni toimii huutonet ja on toiminut koko päivän. En ole valehdellut. Olen myös tehnyt huudon ja olen myös saanut meklariviestin. Eipä taida olla Huutonetin ylläpitokaan nyt ihan selvillä missä mättää... Mutta ei oo kiva kun valehtelijaksi haukutaan kun vastaa kysymyksiin...

Luuletteko tosiaan, että jotkut valehtelee tuosta toimivuudesta?!
Täällä on ainakin koko päivän toiminut ilman mitään ongelmia. Juuri kattelen sulkeutuvia lastenvaatteita 80-86cm :)

huutonetti auki, ja toimii ihan normaalisti. Syytä en tiedä miksi toimii, koko päivän toiminu mulla.

mulla toimis normaalisti n. tunnin ajan..

Yhteistyössä