Kuka palstamammoista pukisi päälleen tämän, jos saisi lahjaksi? Kuinka moni palstapappa ostaisi sen naiselleen, pukisivatko he sen päälleen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tarvii? Hörsylöitä?

Onneksi et määrää maailman muodista kun haluaisit näköjään kieltää nätin vaatekappaleen pitsireunukset ja silmänilot 😍
Eihän mua kyllä suuremmin kiinnosta, millaisia kidutusviritelmiä toiset päälleen pukevat.

Mut sit taas toisaalta kun tuumii, niin kestävistä, ei kutittavista, luonnonmateriaaleista voi myös tehdä kauniita vaatteita. Ja pitsiä.

Silkkiä ja merinovillaa, ohuenohutta puuvillaa, pehmeäksi pestyyä pellavaa... Joo, voisin minäkin kyttää mut ovat niin tyyriitä että ehkä annan ihoni näkyä kauttaaltaan.


Toiset ovat hiukka arvokkaampia eivätkä tyydy halpoihin hepeneisiin.
 
vierailija
Eihän mua kyllä suuremmin kiinnosta, millaisia kidutusviritelmiä toiset päälleen pukevat.

Mut sit taas toisaalta kun tuumii, niin kestävistä, ei kutittavista, luonnonmateriaaleista voi myös tehdä kauniita vaatteita. Ja pitsiä.

Silkkiä ja merinovillaa, ohuenohutta puuvillaa, pehmeäksi pestyyä pellavaa... Joo, voisin minäkin kyttää mut ovat niin tyyriitä että ehkä annan ihoni näkyä kauttaaltaan.


Toiset ovat hiukka arvokkaampia eivätkä tyydy halpoihin hepeneisiin.
Aha, siis $113.00 USD on halpa hepene sulle tai siis miehelles?
 
vierailija
Ei sovi vaaleaihoiselle naiselle hukkuu seinäpaperiin. Onneton retale.
On tuo kyllä sykähdyttävän upea, täytyy kysellä Annielta mielipidettä jos ostaisin tuon hänelle.

Hänellä on filippiinona sopivan kauniisti pigmenttiä, sen verran kuin ah niin monet suomalaisnaisista haluaisi.

Ainoa miinus on että se on housuasu, tykkään eniten nimenomaan minimekoista 👍

Setis
 
  • Tykkää
Reactions: kruuttis
vierailija
Tää ois mun tyyliä.

Sataprosenttista silkkiä ja tehty ranskassa.

Ihan kiva on 👍

Ostin pari vuotta sitten Annielle mustan ja tosi lyhyen sisäkköasun, koristeena valkoinen iso rusetti pepun yläpuolella 😍😛

Setis
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
vierailija
Ap:n pitsihörselöä voisin pitää kotona, jos mies sellaisen sattuisi ostamaan (ei osta, ei kumpikaan ihailla tuota tyyliä).

Pellavakimonoa en luule pitäväni, liian leveät hihat ja pitkä kietoutuva helma mun ripeään liikkumiseen.

Musta pitsiunelma voisi olla hyödyllinen koti-ilta-asu.

Tarjoilijan rooliasua en edes kokeilisi, ei ole mun tyyliä tuollaiset keinotekoiset mukaillut asut.
 

Yhteistyössä