Kuka palstamammoista on lähdössä Himokselle parinvaihtobileisiin?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
-Ensin otetaan joku "ihan-kiva" -puoliso.
-Sit laitetaan mahdottomat vaatimukset seksille ja kipinän&intohimon säilymiselle.

-> parinvaihtajaiset.

Kun ottaa kerralla hyvän, niin ei tartte vaihtaa.
Tää vuosi on ollu mun miehelle kaikista vaikein - ei avioliittokriisien vaan töiden ja meistä riippumattomien syiden takia. Meille riittää se että illalla kaadumme jotenkin päivästä selvinneinä sänkyyn. Välillä halataan, välillä seksiä. Me jaksamme yhdessä.
Mut jos tässä vielä joku alkais jotain kipinää ehdottelemaan niin vetäisin turpaan.
Niin, sinulle ei uskalla "kipinää" ehdottaa, mutta miestäsi voisi näpsäkkä itämainen kotiapu vaikkapa keittiötä siivoamassa kummasti piristää.


Ja sitten aikuisten oikeasti: jaksamista molemmille. (y) Syksy on ollut raskas monille.
 
Niin, sinulle ei uskalla "kipinää" ehdottaa, mutta miestäsi voisi näpsäkkä itämainen kotiapu vaikkapa keittiötä siivoamassa kummasti piristää.


Ja sitten aikuisten oikeasti: jaksamista molemmille. (y) Syksy on ollut raskas monille.
Kiitos.
Saanko ehdottaa sulle, varmaan kiireiselle nykyihmiselle, minuutin lisäaikaa päivääsi?
Jätä Anna Konnot ja Konmarit etsimättä tai linkittämättä mulle. En mä niitä kato. (y)

Tai no joo. Marie Kondo on mielenkiintoinen. Sitä voit linkitellä. :sneaky:
 
  • Rakkaus
Reactions: m1es
Kiitos.
Saanko ehdottaa sulle, varmaan kiireiselle nykyihmiselle, minuutin lisäaikaa päivääsi?
Jätä Anna Konnot ja Konmarit etsimättä tai linkittämättä mulle. En mä niitä kato.

Tai no joo. Marie Kondo on mielenkiintoinen. Sitä voit linkitellä.
Marie Kondo on ehkä ylihypetetty, mutta mielenkiintoinen nainen ja mitä ilmeisimmin loistavaa vaimomateriaalia: Kivan näköinen, kooltaan taskuvenus (ehkä myös käytökseltään?) ja laittaa tavarat järjestykseen paikassa kuin paikassa. :love:
 
Marie Kondo on ehkä ylihypetetty, mutta mielenkiintoinen nainen ja mitä ilmeisimmin loistavaa vaimomateriaalia: Kivan näköinen, kooltaan taskuvenus (ehkä myös käytökseltään?) ja laittaa tavarat järjestykseen paikassa kuin paikassa.
Nöyyy...Taitokset selkäpuolelle eikä etupuolelleo_O
sen lisäksi tuo
taitteli aikamoiset kurtut noiden paitojen sisälleo_O,
oikein ahdisti katsoa:sick:
 
  • Haha
Reactions: Echo
r0s
Nöyyy...Taitokset selkäpuolelle eikä etupuolelle
sen lisäksi tuo
taitteli aikamoiset kurtut noiden paitojen sisälle,
oikein ahdisti katsoa



Kalsarit voi laittaa kalsarilaatikkoon. Kauluspaita taas laitetaan jo kuivumaan henkariin ja siinä sit kuivana kaappiin. Ja solmion voi ripustaa kauluspaidan (tai puvun) kanssa samaan henkariin.


Kyl pitää olla paljon turhaa aikaa jotta jaksaa tolleen vaatteiden kanssa leikkiä!
 
Nöyyy...Taitokset selkäpuolelle eikä etupuolelleo_O
sen lisäksi tuo
taitteli aikamoiset kurtut noiden paitojen sisälleo_O,
oikein ahdisti katsoa:sick:
Kalsarit voi laittaa kalsarilaatikkoon. Kauluspaita taas laitetaan jo kuivumaan henkariin ja siinä sit kuivana kaappiin. Ja solmion voi ripustaa kauluspaidan (tai puvun) kanssa samaan henkariin.


Kyl pitää olla paljon turhaa aikaa jotta jaksaa tolleen vaatteiden kanssa leikkiä!
Minulla/vaimollani lienee turhaa aikaa, koska vaatteeni (myös boxerit) ovat paremmin taiteltuja kuin Marie Kondon videolla (@Ellimaar oli siis ainakin osittain oikeassa kritiikissään). Solmiot laitetaan solmioripustimeen, jos niitä on useampia kuin pari. Minulla ehkä 50?
Otatko @r0s huomioon, että kun vaatteet ovat järjestyksessä, niitä ei tarvitse etsiä eikä silittää, kun pikainen lähtö pukeutumista vaativaan tilanteeseen on käsillä. Olet varmaan huomannut, että sama pätee työkaluihisi - järjestyksen pitäminen on ajan säästöä.

Ripustimeen mahtuu 20 solmiota.

Edit. Sotkin ensin Ellimaarin ja Echon. Anteeksi. :eek:
 
Viimeksi muokattu:
r0s
Minulla/vaimollani lienee turhaa aikaa, koska vaatteeni (myös boxerit) ovat paremmin taiteltuja kuin Marie Kondon videolla (@Ellimaar oli siis ainakin osittain oikeassa kritiikissään). Solmiot laitetaan solmioripustimeen, jos niitä on useampia kuin pari. Minulla ehkä 50?
Otatko @r0s huomioon, että kun vaatteet ovat järjestyksessä, niitä ei tarvitse etsiä eikä silittää, kun pikainen lähtö pukeutumista vaativaan tilanteeseen on käsillä. Olet varmaan huomannut, että sama pätee työkaluihisi - järjestyksen pitäminen on ajan säästöä.

Ripustimeen mahtuu 20 solmiota.

Edit. Sotkin ensin Ellimaarin ja Echon. Anteeksi. :eek:
No hyvässä järjestyksessähän ne ovat mainitsemallani tavalla.

Tomnen solmiopidike vois kyllä olla oiva.
 
vierailija
Kuka palstamammoista on lähdössä Himokselle parinvaihtobileisiin?

??????
Minä, siellä saa varmimmin +20 cm kankea.
 
vierailija
Sanopa toi sille kolmekymppiselle jenkille joka osallistui korona bileisiin ja delas.. On niitä muitakin nuoria ja jopa nuoria terveitä kuollu. Venäläistä rulettia olla piittaamaton.
Eikö lähempää löytynyt yksittäistapausta, joka olisi tukenut kantaasi? Entäpä se juniorijääkiekkoilija, joka kuoli treeneissä? Ei siis liittynyt koronaan mitenkään, mutta ihmettelen, että ihmiset antavat edelleen lastensa harrastaa urheilua.
 
vierailija
Eikö lähempää löytynyt yksittäistapausta, joka olisi tukenut kantaasi? Entäpä se juniorijääkiekkoilija, joka kuoli treeneissä? Ei siis liittynyt koronaan mitenkään, mutta ihmettelen, että ihmiset antavat edelleen lastensa harrastaa urheilua.
Varmasti on lähempänäkin, se vaan oli jääny mieleen niin ei tarvinnut ettiä. Ja kaikkia ei uutisoida.
 

Yhteistyössä