Kuka palstalainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uteliasko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie en oo kuullu koko jutusta niin en tiiä mitään niin siksi utelen. :D Mutta antaa olla, jos kyseessä on ikävä juttu niin en halua haukkua tai pilkata tai stressata ketään.

Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:
Mie en oo kuullu koko jutusta niin en tiiä mitään niin siksi utelen. :D Mutta antaa olla, jos kyseessä on ikävä juttu niin en halua haukkua tai pilkata tai stressata ketään.

Miekään en mistään mittään tiiä, mutta eipään oo ensimmäinen kerta. :D

Juu, miehän sain banskua. Mut proxyt <3

Mistä mie oisin voinu tietää,ettei sitä lehteä ois saanu linkittää.. Kerta shadi sen heti myön ja koska kylhän täällä linkitetään kaikkiin juttuihin..
Nooh, sain itkettyä Ircissä kovaa kohtaloani :/ *YHYY, SWIIPS*

Alkuperäinen kirjoittaja what:
Selvä juttu, eli tunnistaa jos on ns. tuttu :)

Mä tiesin vaan, että joku palstalainen oli Seiskassa.
Kun luin sitä lehteä, niin arvasin heti että tämä on se palstalainen, ja osasin myös yhdistää nikkiin.
Muut vaihtoehdot kun oli tyyliä BB-Henna, Tuksu, Virpi ja Tauski... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja what:
Selvä juttu, eli tunnistaa jos on ns. tuttu :)

Mä tiesin vaan, että joku palstalainen oli Seiskassa.
Kun luin sitä lehteä, niin arvasin heti että tämä on se palstalainen, ja osasin myös yhdistää nikkiin.
Muut vaihtoehdot kun oli tyyliä BB-Henna, Tuksu, Virpi ja Tauski... :D

Kunnon tiiseriviesti.. :D

Ajatteeleeko kukaan muu näin, vai olenko ihan yksin tämän ajatuksen kanssa? Jos laittaa itsestään lehteen jutun, siis kutsuu toimittajan kotiinsa tekemään juttua niin silloin haluaakin asiaansa vatkattavan julkisuudessa. Jos ei julkisuutta halua niin ei siitä tarvi kenellekään kertoa saati ottaa lehteen aiheesta itse yhteyttä. Lisäksi on todella kummallista miten tiettyjä aiheita rajoitetaan ilman sen kummempaa syytä.

En tällä tarkoita sitä et pitäis alkaa haukkumaan ketään. Mut miks joku mode on hys hys aihe palstalla varsinkin kun siis itse on sen jutun pyytänyt tekemään :o

Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Ajatteeleeko kukaan muu näin, vai olenko ihan yksin tämän ajatuksen kanssa? Jos laittaa itsestään lehteen jutun, siis kutsuu toimittajan kotiinsa tekemään juttua niin silloin haluaakin asiaansa vatkattavan julkisuudessa. Jos ei julkisuutta halua niin ei siitä tarvi kenellekään kertoa saati ottaa lehteen aiheesta itse yhteyttä. Lisäksi on todella kummallista miten tiettyjä aiheita rajoitetaan ilman sen kummempaa syytä.

En tällä tarkoita sitä et pitäis alkaa haukkumaan ketään. Mut miks joku mode on hys hys aihe palstalla varsinkin kun siis itse on sen jutun pyytänyt tekemään :o

Tämä olikin suuri hämmästyksen ihmettely tuol ircissä.. Matti Nykänenhän soittelee sinne jokaviikko palkioitten toivossa ja kertoilee juttuja, mut.. Palkkiota ei taida tulla tavallisille pulliaisille. Ja jos taas ois halunnu kertoa asiallisesti omaa karua sairauttaan, niin 7päivää ei taida olla ihan ensimmäinen järkevä vaihtoehto?

Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:

Asia ei ole ihan niin yksinkertainen.

Shadia on nimitelty tosi törkeästi lehtijuttuun liittyen :/ . Yksikään monesta aiheesta olleesta ketjusta ei ole tainnut pysyä edes pikkuriikkisen asialinjalla.

Ja toimittaja oli vääristellyt asioita. Julkaissut kuvia, joista oli sovittu ettei niitä julkaista. Ei ollut antanut lukea juttua ennen sen tulemista lehteen. Siinä on ihan virheellistä tietoa, ja lehteä vastaan ollaan kaiketi ryhtymässä joihinkin toimenpiteisiin. Koko juttu oli tehty tavallaan ihan muusta asiasta mistä piti, varsinainen asia mainittiin vain sivulauseessa.

Toivottavasti Shadi ei suutu kun täällä puolustelen :ashamed:

Yhteistyössä