U
Uteliasko?
Vieras
Eli kuka palstalainen se olikaan seiskassa ja mikä juttu se oli?
Olen varmaankin sen lukenut mut aattelinpahan vaan kysyä..
Olen varmaankin sen lukenut mut aattelinpahan vaan kysyä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:jaa miksi ei saa? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:Mie en oo kuullu koko jutusta niin en tiiä mitään niin siksi utelen.Mutta antaa olla, jos kyseessä on ikävä juttu niin en halua haukkua tai pilkata tai stressata ketään.
Alkuperäinen kirjoittaja what:Mitä on tapahtunut? Uusimmassa seiskassako?
Alkuperäinen kirjoittaja what:Tunnistaako sieltä jonkun palstalaisen tietämättä minkä näköinen hän on?
Alkuperäinen kirjoittaja what:Tunnistaako sieltä jonkun palstalaisen tietämättä minkä näköinen hän on?
Alkuperäinen kirjoittaja what:Selvä juttu, eli tunnistaa jos on ns. tuttu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja what:Selvä juttu, eli tunnistaa jos on ns. tuttu![]()
Mä tiesin vaan, että joku palstalainen oli Seiskassa.
Kun luin sitä lehteä, niin arvasin heti että tämä on se palstalainen, ja osasin myös yhdistää nikkiin.
Muut vaihtoehdot kun oli tyyliä BB-Henna, Tuksu, Virpi ja Tauski...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Ajatteeleeko kukaan muu näin, vai olenko ihan yksin tämän ajatuksen kanssa? Jos laittaa itsestään lehteen jutun, siis kutsuu toimittajan kotiinsa tekemään juttua niin silloin haluaakin asiaansa vatkattavan julkisuudessa. Jos ei julkisuutta halua niin ei siitä tarvi kenellekään kertoa saati ottaa lehteen aiheesta itse yhteyttä. Lisäksi on todella kummallista miten tiettyjä aiheita rajoitetaan ilman sen kummempaa syytä.
En tällä tarkoita sitä et pitäis alkaa haukkumaan ketään. Mut miks joku mode on hys hys aihe palstalla varsinkin kun siis itse on sen jutun pyytänyt tekemään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Ajatteeleeko kukaan muu näin, vai olenko ihan yksin tämän ajatuksen kanssa? Jos laittaa itsestään lehteen jutun, siis kutsuu toimittajan kotiinsa tekemään juttua niin silloin haluaakin asiaansa vatkattavan julkisuudessa. Jos ei julkisuutta halua niin ei siitä tarvi kenellekään kertoa saati ottaa lehteen aiheesta itse yhteyttä. Lisäksi on todella kummallista miten tiettyjä aiheita rajoitetaan ilman sen kummempaa syytä.
En tällä tarkoita sitä et pitäis alkaa haukkumaan ketään. Mut miks joku mode on hys hys aihe palstalla varsinkin kun siis itse on sen jutun pyytänyt tekemään![]()