uuh :heart:Sori mut Algoma on mulle varattu...
Tuon otan kehunaData & Mummeliisa, kuin identtiset kaksoset luonteiltaan.
Lunaticille ei joka mies pärjäisikäänMä oon oikeasti niin vähän palstaillut et en osaa sanoo juurikaan kenestäkään mitään mutta intuitiolla heitän sellasen parin ku Lunatic ja päätön; molemmilla tuntuu olevan jämäkät mielipiteet
Mä en voisi olla niin julma, että laittaisin sitä linkittäjää kenenkään niskoille...Lilii Lisänimettömälle sopisi se "taas kulttuuri rikastui"- mamuaihemassalinkittäjäpersu.
Eipä loppuisi pariskunnalta puheenaiheet aamupalapöydässä kesken.
Sehän on joku vanha.Sori mut Algoma on mulle varattu...
Varmista osaako Data keittää kahvia oikein?Jos saa itse valita niin mulle miehistä Data (edelleen ) ja naisista vaikkapa vrs.
TriplaisäAlkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;25316143:Pitäisi ensin muistella kaikki miehet, mieleen tulee Kepsis, Data, Päätön, Tatuoitu jätkä ja Aries...
Ruutiukko ja ex Majuri... Isä.... mikäs se oli se yksi vielä.... Ketäs siitä vielä puuttuu?
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;25316143:Pitäisi ensin muistella kaikki miehet, mieleen tulee Kepsis, Data, Päätön, Tatuoitu jätkä ja Aries...
Ruutiukko ja ex Majuri... Isä.... mikäs se oli se yksi vielä.... Ketäs siitä vielä puuttuu?
Sellaisen vaikutelman olenkin saanut, ja ihan hyvällä siisLunaticille ei joka mies pärjäisikään
Saa mainita ketä vaan! Mua kiehtoisi Bootypeppi, Lilii Lisänimetön, Millennium. Sit tarttis jonkun söpön blondin vielä pakkaan Lunatc olis jo liikaa. Miehiä ei mut juttukaverina Data olisit aika velho.Tytsin lisäksi Jonseredin kanssa olisi kiehtovaa, jos varattuja saa mainita