kuka on varastanu meiän tytön yöunet???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Nipsu-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

-Nipsu-

Vieras
voisi tietty palauttaa... =) =)
ennen nukuttiin kellon ympäri heräämättä..nyt neiti on 1,5v ja yöunet on nii huonoja ja kitistään ja pyöritään ja hyöritään..ja kitistään ja kitistään.....tahtoo takasi sen unikeon.... :/ :/
en tiiä mikä riivaa mein öitä nykyään ku ennen meni nii hienosti yöt...
kertookaahan mite hienosti teiän samanikäset uinuu...oonko ainut joka kahtoo yöelämää.... :(

Kyllä meilläkin välillä on risaisia öitä, mutta useimmiten nukutaan katkotta. Pojalla (1,5v) nyt ollut hampaat kiusana ja se jos mikä katkoo unia. :/ Onneksi heräilykaudet menevät ainakin meillä nopeasti ohi.

Hyvin tutulta kuulostaa.. Enpä muista koska on viimeksi nukuttu yöt läpi heräämättä, tai olisko ollu n. kuukausi sitte YKSI yö.
Meidän neiti, 1,5 v on ollu vuoden täytettyään levoton nukkuja, toivotaan vaan, et jossain vaiheessa rauhottuis, nii sais itsekin joskus nukuttua yön kunnolla.

meillä tyttö nyt 1v 8kk. yöheräilyt loppuneet joku aika sit.
alkoi vuoden ikäsenä ja loppui viiden kuukauden päästä ku seinään ihan yhtäkkiä.että kyl se siitä loppuu aikanaan.

Jospa me saatiin teitin yöunet? vuosikas on alkanut viimeinkin nukkua 22 - 7.00, joskus jopa puoli kasiin!!!!

En kyllä palauta.... =)

Tsemppiä vaan toivottelen, kai tuo on kuitenkin vain joku kausi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2005 klo 22:09 harmaalehmu kirjoitti:
Jospa me saatiin teitin yöunet? vuosikas on alkanut viimeinkin nukkua 22 - 7.00, joskus jopa puoli kasiin!!!!

En kyllä palauta.... =)

Tsemppiä vaan toivottelen, kai tuo on kuitenkin vain joku kausi.

däääm arvelinki et joku on tään kaiken takana.... =)
no viime yö meni hienosti..ja nyt ku leveilen nii ens yö kukutaan varpilla sitten..."varovasti kysäsen...etkö palauttas ees osan"????

no kun kauniisti pyydetään, niin enhän mä nyt itsekkääksi ala: *tässä teille osa takaisin*

Nyt mä kyllä pohdin, että onko itsekästä pitää edes osaa, kun ne sit olikin toisilta pihistettyjä yöunia ;) Mut tehdäänkö niin, että jos teillä ihan mahdottomalta näyttää, niin mä palautan sitten lisää unta. Mutta kyllä minusta on ollut ihanaa nukkua kokonaista yötä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2005 klo 10:52 -lehmu- kirjoitti:
no kun kauniisti pyydetään, niin enhän mä nyt itsekkääksi ala: *tässä teille osa takaisin*

Nyt mä kyllä pohdin, että onko itsekästä pitää edes osaa, kun ne sit olikin toisilta pihistettyjä yöunia ;) Mut tehdäänkö niin, että jos teillä ihan mahdottomalta näyttää, niin mä palautan sitten lisää unta. Mutta kyllä minusta on ollut ihanaa nukkua kokonaista yötä...

voi kiitos kaunis...nyt on nukuttu jo kolme yötä peräkkäin putkeen....olitpas sit ihana ku palauttelit unosia takaisin...alko heti vaikuttamaan...kiitos kaunis =) =) =)
näil näkymin ei tarvi enempää palauttaa..saat toistaiseksi pitää loput...enhä mie vois omalle tunnolleni ottaa et työ sit valvoisitte... =)
mut kauniita unosia sinnekin =)

Yhteistyössä