KUKA on VAKKARI?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sä oot vakkari.

sellainen musta joka käy päivittäin, on monia "tuttuja" palstalle, usein myös irc-pinoissa, tekee paljon aloituksia ja vastailee melkein kaikkiin aloituksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mä oon kyllä monta tuntia päivässä täällä, mut ei kukaan mua muista ikinä. :whistle:
et jos mä oon tällanen seinäruusuvakkari :)

minäpä muistan :wave:
itse olen tällanen hiljaisempi "vakkari" (siis vakituiseen täällä, ei muuten ). Pitää alkaa haastaan riitaa niin jää paremmin palstalaisten mieleen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mä oon kyllä monta tuntia päivässä täällä, mut ei kukaan mua muista ikinä. :whistle:
et jos mä oon tällanen seinäruusuvakkari :)

Kyl sä musta vakkari oot mut johtuu ehkä siitä et luin sun juttuja niin usein tuol vauvapuolella kans...

En mäkään oo vaihtanut nikkiä.
En saa yv:tä, kun kerran vuodessa.
Enkä taida ihan joka päivä täällä käydä, siis välillä viikkojen tauko.
En muista kun muutaman nikin täältä, jos niitä multa kysyttäis.
En siis taida olla vakkari :D

Alkuperäinen kirjoittaja sanoo harmaa:
sä oot vakkari.

sellainen musta joka käy päivittäin, on monia "tuttuja" palstalle, usein myös irc-pinoissa, tekee paljon aloituksia ja vastailee melkein kaikkiin aloituksiin.

tunnustan et en edes tiiä miten toi irc toimii :ashamed:
Pääsenkö seinikset teidän kaa samaan kerhoon :D

Ma oon ainaki taalla joka paiva about 10tuntii :D Taidan olla aina kirjautuneena kun konekkin on 24-7 auki. JA jonki verran kirjottelenki, mut olen suht uus. En tiia muistaaks mua kukaa :D

Nibblerin muistan kyl ainaki mina :p

Jos mun mieheltä kysyis, ni oon vakkari.

Jos teiltä kysyy, niin kukaan ei oo koskaan kuullutkaan.

Eli kai mä en oo tai oon?

Mun mielestä vakkarit eli vakiokalusto on sellaset, jotka on kirjoittaneet yli 2000 viestiä ja olleet vähintään 2 vuotta. Tai jotain sinnepäin.

Yhteistyössä