Kuka on tänään vihastuttanut/ilostuttanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiutui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiutui

Aktiivinen jäsen
12.07.2005
1 202
0
36
Elikkä, kuka on saanut sinut tänään vihastumaan? Entä ilostumaan?

Vihastumaan päiväkodin täti, ilostumaan työkaveri. :D ja pakko vielä lisätä, että myös yksi palstalainen on saanut tosi iloiseksi... :heart:

Mua on tänään ilahduttanut monikin, olen ollut suorastaan hysteerisen hyvällä tuulella koko päivän. Ja se yks harmaa täällä kun kyseli mistä olen kotoisin ärsytti, siis ei vihastuttanut vaan ärsytti mua.

Tänään ei ole kukaan vihastuttanut. Ihme kyllä, olen aika äkäistä sorttia.
Hyvälle tuulelle mut sai tänään paras ystäväni/poikani kummitäti. =)
Niin ja poikani, joka kutitti itseään vatsasta ja nauroi sitten kippurassa. :heart:

Vihastutti kun pomo oli moittinut mua yhdestä asiasta, mikä ei suoranaisesti ole ollenkaan mun vika. Pikkujuttu vaan mutta silti otti päähän..

Parikin työkaveria ilhdutti tänään, ovat ihania ja auttavat jaksamaan arjessa. Myös juttutuokio ja kahvikupillinen uuden ystävän kanssa tänään ilahdutti! :)

Vihastumaan about puoleksi tunniksi äljäke, joskin ei kerrota sille et se meni ohi jo niin se joutaa lepyttelee mua.. ja ilostumaan kukas muu ku toi meidän pieni teräsmies :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun sisko, kertoi että odottaa kaksosia, 5v yrittämisen jälkeen :D :'( <--- onnenkyynel

Tuommoiset uutiset ilahuttaa aina, vaikka en edes tunne kyseistä henkilöä :D

Tänään vihastuin kovasti entiselle työkaverille joka ilkee nipottaa pienistä, kun ite olen jättänyt nipottamatta todella suurista :/

No se sitten ilostutti, kun mie napautin häntä :D :D Aiheesta. Tietää ihekin.

Ai niin ja kissanpissimatto vihastutti aina siihen saakka, kunnes hurjuuksissani ostin uuven maton :xmas:

Yhteistyössä