Kuka on lihonnut jonkun ehkäisyn takia?pilleri,rengas tms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Onko se ihan hevonkukkua että jotkut voivat lihoa ehkäisyn takia jopa kymmeniä kiloja?
Onko teillä kellään noussut paino ehkäisyn takia?mikä ehkäisy?
Missä ajassa teille on kilot tullu? Lopetitteko heti ehkäisyn ja paino tippui?

pillerit turvotti. aivan sama mikä oli merkki niin ne turvotti. siis keräs nestettä, ei rasvaa. naama oli niinku appelsiini ja palautu normaaliksi kuukauden sisällä siittä ku lopetin pillerit.

ei tuu pillereitä enää ikinä tähän kroppaan. olen mieluummin iliman seksiä.

heinäkuussa alotin e-pillerit(harmone?)ja nopeeta nousi 5kg paino...nyt on jo 7kg...kyl kyrsii,kun muutenkin läskiä,mut en uskalla lopettaa,100%raskauskielto vielä 1/2v...

Mulla oli Mirena-pillerit useamman vuoden ja vaikka liikunta- ja ruokailutottumukset eivät muuttuneet, niin painoni nousi 10 kiloa. Ja se on tosi. Kun pillerit lopetin, laihduin osan pois ilman mitään laihdutteluja. 5 kiloa lähti noin vain.
Renkaasta en ole lihonut ollenkaan.

Itse lihoin 7kg reilusti alle vuodessa, kun käytin minipillereitä. Liikuntatottumuksiani en muuttanut enkä alkanut syömään enempää kuin normaalisti. Ruoat kirjasin aina ylös, kuten olin tehnyt jo ennen pillereitä ja liikuntaa harrastin useasti viikossa. Samaa liikuntalajia olin harrastanut useita vuosia. Itse lopetin pillereiden käytön, kun aloin muistuttamaan syöttöpossua ja paino tippui n. 1kg/kk.

Alkuperäinen kirjoittaja hm :
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
3kk:n aikana tuli minipillereiden takia melkein 20 kg :kieh:

Ja mä pidin n. puolessa vuodessa saatuja 7 kiloa paljona :o

Juu :kieh: Harmittaa kun sain niistä kymmenen kiloa pudotettua tosi rankalla dieetillä. Tarkoitus oli sitten laihduttaa loput pikkuhiljaa ja samalla jättää ehkäisy kokonaan, ajatuksena että vauva saa tulla sitten kun on tullakseen. No ehkäisyn lopettamisesta meni vajaa kuukausi niin raskaana oltiin :snotty:
Raskauden aikana tuli n. 11 kg ja nyt mulla on niistä raskauskiloista joku 5 kg jäljellä + sitten ne 10 kg...
Nyt kun vaan sais itteään niskasta kiinni...