kuka on ääliöinyt juhannuksena?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ennen kaikkea!! ->pälätin ihmisille tyhmiä, kaaduin tanssilattialla että on kauhee mustelma, tappelin entisen ystäväni kanssa (se ihan oikeesti tuli haastaa) isäni naisystävä syyttää minua ja siskoani meidän isän käytöksestä, vaikka emme siitä ole vastuussa (sil on sellanen tapa) ja plaa plaa.... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmelimyy:
mä en täältä 4 seinän sisältä lähde enää mihinkään! paitsi töihin.. :'(

HöpöHöpö, kyllä kai nyt ihmiset tajuavat että kännissä tulee hieman törttöiltyä

siel se pikkukylä kuhisee. kaikki tiesi aamulla ku kylällä kävin. onnex en asu siel enää... entinen kotipaikka. :ashamed:

Mä voin sulle ihan kokemuksesta sanoa että tuo olo menee ohi. Ja sä et ole ainoa tässä maailmassa joka töllöilee. Tulee uutta puhumista ihmisille ja usko pois,kukaan ei jaksa olla kovin pitkään kiinnostunut asiasta jos et sitä itse mainitse.

Häntä pystyyn,tällä hetkellä varmaan on kurja olo mut ei enää kahden viikon päästä =) :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Mä voin sulle ihan kokemuksesta sanoa että tuo olo menee ohi. Ja sä et ole ainoa tässä maailmassa joka töllöilee. Tulee uutta puhumista ihmisille ja usko pois,kukaan ei jaksa olla kovin pitkään kiinnostunut asiasta jos et sitä itse mainitse.

Häntä pystyyn,tällä hetkellä varmaan on kurja olo mut ei enää kahden viikon päästä =) :hug:

2-viikkoa on ikuisuus... :'( toivottavasti kukaan ei ollu selvinpäin, kelle menin höpöttämään ja parkumaan ihan IDIOOTTI juttuja!!

Ikuisuudelta tuntuu nyt mutta kohta se on takana. Ja et edelleenkää ole ainoa joka töllöilee.. :D B)
Nyt en oo töllöilly mutta joskus kyllä mut nyt jo voin nauraakin tapahtuneelle eikä aikaa ees oo kauaa kulunu.. |O :D :ashamed: :whistle:

Kyllä se siitä mut olo on varmasti kurja..

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Ikuisuudelta tuntuu nyt mutta kohta se on takana. Ja et edelleenkää ole ainoa joka töllöilee.. :D B)
Nyt en oo töllöilly mutta joskus kyllä mut nyt jo voin nauraakin tapahtuneelle eikä aikaa ees oo kauaa kulunu.. |O :D :ashamed: :whistle:

Kyllä se siitä mut olo on varmasti kurja..

höh.. kiitos. :flower:

Yhteistyössä