kuka odottelee vielä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mammeli

Jäsen
25.05.2004
274
0
16
Mulla ois laskettuaika perjantaina eli siis vimppapäivä. Tänään kävin neuvolassa ja sano et ois kiinnittynyt ja vähän kai sitten laskeutunutkin, sf mittakin oli tipahtanut 3 senttiä.
Eilen supisteli jonkin verran mut tänään ollu aika laimeeta. Ei vaan jaksais enää oottaa. Ootan vaan kunnon suppareita et pääsisi synnyyttään. Tää siis jo kolmas.

Onk muita jotka oottelee vielä ja missä tilanteessa ootte?

Odotan esikoista. Huomenna viikkoja tasan 41
Aamuyöstä asti supistellu ja jatkuu vieläkin. Välillä tulee tosi kivuliaita suppareita. Itku meinaa päästä. Ei tuu vaan tarpeeks säännöllisesti 5-20min. välein. Mitä mieltä olette et kannattaisko mennä aamulla synnärille näytille jos supparit jatkuu huomiseen. Mua ei oo aikasemmin supistanu. Tietysti niitä kivuttomia mut ei ainuttakaan kivuliasta aikasemmin. Mieskin on töissä. On niin hermostuttava ja epävarma olo.

Miulla kans laskettu aika perjantaina ja kolmas tulossa! Miun vinkumisia voi lukea vielä tuolta odotuspuolelta. Ei kun sinne vaan, ettei miun tarvii yksinäni syyskuisissa kitistä. Toiveikkaita kuitenkin ollaan. Eilen ollalla oli pari oikeen mukavan napakkaa supistusta, mutta omasta sängystä sitä vaan heräsin aamulla tai aamuyöstä nykyään jo heräilen...

Teillä sentään supistelee, mulla ei ole koko raskauden aikana tullut kuin pari harjoitussupparia, tai ainakaan en ole niitä erottanut. Ja tänään rv 41... Menee kohta hermot!

Ehkä lähtö tulee sitten rytinällä tänään iltapäivällä heti sen jälkeen kun olen saanut tilattua ajan yliaikaiskontrolliin :laugh:

edelleenkin odotellaan.
viime yönä suppareita tuli vartinv lein, mut ei tarpeeksi kipeitä et oisin sairaalaan lähtenyt. nyt sitten odottelen et jotian alkaais tapahtuun, mut mitä vielä. tuntuu et ne loppu taas päiväksi. Pitäis vissiin lähtee haravoimaan tuonne pihalle märkiä lehtiä ja oottaa miestä kotiin ja saunoa kunnolla. Auttaskohan??

Tuntuu inhottavalta nää härnäys supparit, kun vois jo lähtee tosi toimiin.

Täällä sitä kans ootellaan hartaasti.Viikkoja olis 37+6 eli vielä saa
vähän ootella.Vauva jo laskeutunu aika alas ja kohdunsuu pehmen-
tyny ja supistuksia tulee välillä.Lääkärin mukaan voi syntyä jo viikon sisällä.Saapi Nähä pitääkö paikkansa.Ooon siivonnu ja touhunnu sisällä ja ulkona,mutta ei oo auttanu.Aikasemmat muksut syntyny viikoilla 39 ja 40.Tsemppiä kaikille odottajille.kyllä se sieltä putkahtaa
ennemmin tai myöhemmin,ehkä sillon kun vähiten oottaa. ;)

minulla olisi laskettuaika viikon kuluttua 7.10.
mahaa nipistelly ja kiristelly jo 2viikon ajan. viikon ajan on myös alapää tuntunut kipeeltä ja kävely on vaikeeta ku maha kiristyy ja nipistää.
kunnon supistuksia on ollut viikon aikana noin 9kpl.
välil tuntuu että en jaksa enää tätä odotusta kun ei pääse kunnol liikkeelle enää. olen yrittänyt liikkua paljon että syntyis mutta kun ei niin ei. seksiin en kykene kun on niin kipee alapää. SYNNYTYSTÄ ODOTELLEN KOVASTI. :kieh: :)

mulla oli la 24.9 ja vielä vaan täällä keikun lapsi on jo tosi alhaalla ja hyvin kiinnittyny mut ei vaan lähe syntymään.tän päivän olen siivoillu mut ei näyttäs vielä ainakaan mitään merkkejä synnytyksestä olevan.neljättä lasta odotan.

Mulla laskettu aika vasta 31.10. (kuukautisten mukaan 27.10.). Koon seurantaan menen ylihuomenna. Katsotaan sitten että joudutaanko synnytys käynnistämään. Vauva on kuulemma aika pienikokoinen mutta keskivartalon mitta suhteessa muihin mittoihin on iso (sokeriarvot vaikuttaneet). Edelliset kaksi raskautta ovat menneet pitkiksi joten tuskin tämän kanssa niin pitkään odotellaan...Vähän kyllä jännittää että joudutaanko nyt käynnistämään... :/

vielä odotellaan. supistelee aina muutaman kerran päiväs mut ei mitään todellisia supistuksia vielä. vauvan pää tuntuu olevan jo niin alhaalla, että istuessa saa asetella tuolille..5.10 38 vk ja kokoarvioon. toivottavasti käynnistetään, edellinen painoi 4840 gr.

mulla olis laskettu aika 7.10 eli ylihuomenna.
kipeitä supistuksia on ollut jo 2viikon ajan.
nyt vauva on jo laskeutunu todella alas ja tosi kipeitä supistuksia on ollut nyt 4päivän ajan ja muutenkin paikat kipeenä..eilen tuli 5supistusta,,aiih. olen imuroinut,saunonut,potkinut ulkona palloa toisen lapseni kanssa mutta ei tämä vauva tahdo vaan syntyä..varmaan menee yli lasketun. syntyisi vaan jo tällä viikolla..miten ihanaa olisi.
:D

Mulla olis lask.aika 14.10.supistelee joka päivä,mutta ei oo vielä tullu sitä h-hetkeä.Vaikka olisin jo valmis lähteen sairaalaan.Kaikki jo oottelee vauvaa kovasti. =)

Täällä 37+3 viikolla ja la 25.10
Kohdunsuu ollut auki viikolta 30 ja ensin pidettiin makuulla ettei tule liian aikaisin ulos. Nyt sitten supistelee ja painaa, ja sais syntyä, mutta muuta ei synny kuin hirveä kiire vessanpöntölle.
Jalkoja vetää alta iltapäivisin, ja joudun ottamaan panacodia. Yöt menee suurelta osin valvoissa. Ja päivällä ihan zombina keikun täällä.

täällä odotellaan, huomenna rv 41. Välillä supistelee ja tuntuu että pää tulee ulos =) Mutta sit oireet loppuu, eipä voi muuta kuin odotella, vaikka aika on jo pitkä....

Yhteistyössä