Kuka näistä miehistä on seksikkäin?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Jone Nikula. Ulkonäöllisesti Heikki Paasonen on enempi ehkä makuuni (tosin kaukana silti miesihanteestani), mutta sellainen poikamaisuus ei sytytä. Jone on miehisempi ja sitä kautta seksikkäämpi.
 
"mies"
Jone on miehisempi ja sitä kautta seksikkäämpi.
Siis häh? Sehän on fyysisesti riukukeppi eikä tv:ssä nähdyn perusteella henkisesti mitenkään kova? Tää on taas tätä miehisyyttä, mitä mä en ymmärrä. Eli kun sulla on terävä leuka ja tyly katse, olet miehinen. Muissa maissa ei homma mene noin.

Testosteronipitoinen mies on ihan eri tyylinen. Itselläni on aika kovat testoarvot ja siitä + lukemastani näin päättelen.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";28555302]Siis häh? Sehän on fyysisesti riukukeppi eikä tv:ssä nähdyn perusteella henkisesti mitenkään kova? Tää on taas tätä miehisyyttä, mitä mä en ymmärrä. Eli kun sulla on terävä leuka ja tyly katse, olet miehinen. Muissa maissa ei homma mene noin.

Testosteronipitoinen mies on ihan eri tyylinen. Itselläni on aika kovat testoarvot ja siitä + lukemastani näin päättelen.[/QUOTE]

Mut sulla ei ole naista.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";28555302]Siis häh? Sehän on fyysisesti riukukeppi eikä tv:ssä nähdyn perusteella henkisesti mitenkään kova? Tää on taas tätä miehisyyttä, mitä mä en ymmärrä. Eli kun sulla on terävä leuka ja tyly katse, olet miehinen. Muissa maissa ei homma mene noin.

Testosteronipitoinen mies on ihan eri tyylinen. Itselläni on aika kovat testoarvot ja siitä + lukemastani näin päättelen.[/QUOTE]

Huoh, se mene kyllä ihan jokaisessa maassa niin, että mitä miehisemmän muotoiset kasvot niin sitä miehisemmän näköinen naisten mielestä. Iso kokokin on miehekästä ja Nikula on kyllä pitkä ja roteva eikä mikään hentoinen. Siihen kun vielä lisätään partaa ja perinteisen miehekkäät vaatteet niin totta kai sellainen on naisten mielestä miehekästä. Ihan jokaisessa maassa.
 
"mies"
[QUOTE="vieras";28555505]Huoh, se mene kyllä ihan jokaisessa maassa niin, että mitä miehisemmän muotoiset kasvot niin sitä miehisemmän näköinen naisten mielestä. Iso kokokin on miehekästä ja Nikula on kyllä pitkä ja roteva eikä mikään hentoinen. Siihen kun vielä lisätään partaa ja perinteisen miehekkäät vaatteet niin totta kai sellainen on naisten mielestä miehekästä. Ihan jokaisessa maassa.[/QUOTE]

Siis ootsä tosissas? :) Jos Nikula on roteva, minä olen Arnold :D



Testopitoisella miehellä on pyöreät kasvonpiirteet ja temperamentti yleensä rauhallinen.
 
"mies"
[QUOTE="Anki";28555740]Tuo nikki "mies" ei kyllä kirjoitustensa perusteella vaikuta lainkaan miehiseltä vaan turhanpäiväisyyksiä lässyttävä muka viisas jota ei kukaan jaksa kuunnella.[/QUOTE]

Heh heh, voisit ehkä yllättyä jos verrataan miehesi ja minun miehisyyksiä ;)
 
"Anki"
[QUOTE="mies";28555748]Heh heh, voisit ehkä yllättyä jos verrataan miehesi ja minun miehisyyksiä ;)[/QUOTE]

Nyt tuo pelle luulee kaiken lisäksi olevansa selvännäkijä! :LOL: :LOL:

Sä et voi määritellä mitä kukin pitää miehekkäänä. Jokainen määrittelee tuon asian oman makunsa mukaan. Sä et voi sitä asiaa päättää ja tehdä miehisyyden malliksi pelkästään itseäsi. Mun maun mukaan sä olet kirjoitustesi perusteella kaikkea muuta kuin miehinen ja sitä mielipidettä sä et voi muuttaa.
 

Yhteistyössä