P
PahaSilmä
Vieras
nimittäin itäkeskuksessa imelän miespuolisen suoristusrautamyyjän uhriksi?
Olipas kertakaikkisen ahdistava kokemus.
Olipas kertakaikkisen ahdistava kokemus.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Siis olihan se ihan nuori, minua nuorempi mutta voi hyvänen aika... Se huusi suureen ääneen että hei ette arvaa minkä ikänen tää ihminen on ja että sillä on kaksi lasta!!!!![]()
![]()
![]()
Ja sit se sano, että et ole naamasta nuoren näköinen, olet vain niin lyhyt, että erehdyin. :/
Ensin kauhea kehuminen ja kun tajusi, etten aijo ostaa laitetta, niin kysyi, että onko mulla badhair-day. Ei ollut omasta mielestäni, mutta sen jälkeen halusin äkkiä kotiin, josko tukkani olikin huonosti ja näytin vanhalta naamasta.
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Siis olihan se ihan nuori, minua nuorempi mutta voi hyvänen aika... Se huusi suureen ääneen että hei ette arvaa minkä ikänen tää ihminen on ja että sillä on kaksi lasta!!!!![]()
![]()
![]()
Ja sit se sano, että et ole naamasta nuoren näköinen, olet vain niin lyhyt, että erehdyin. :/
Ensin kauhea kehuminen ja kun tajusi, etten aijo ostaa laitetta, niin kysyi, että onko mulla badhair-day. Ei ollut omasta mielestäni, mutta sen jälkeen halusin äkkiä kotiin, josko tukkani olikin huonosti ja näytin vanhalta naamasta.
Voi kauhea ja mun piti mennä lauantaina itikseenTaidan mennä sittenkin jumboon.Kiitos varoituksesta :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Siis olihan se ihan nuori, minua nuorempi mutta voi hyvänen aika... Se huusi suureen ääneen että hei ette arvaa minkä ikänen tää ihminen on ja että sillä on kaksi lasta!!!!![]()
![]()
![]()
Voi kauhea ja mun piti mennä lauantaina itikseenTaidan mennä sittenkin jumboon.Kiitos varoituksesta :flower:
Voit välttää sen kävelemällä vaan siitä ohi. Mä olin niin hölmö, että en tajunnut että se sai mut istutettua siihen penkkiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Minä jouduin tiistaina itiksessä naispuolisen suoristusrauta myyjän kynsiin :kieh: Käveltiin miehen kanssa siinä,enkä ees huomannu sitä,kun juteltiin jotain. Yhtäkkii joku repi mua kädestäja raahas siihen tuoliin,puhu viel kaiken lisäks englantii ja mä en ymmärtäny varmaan sanaakaan :ashamed: Siinä se aikansa suoristeli,teki kiharaa ja höpötti sitä englantii mä istuin vaan ihan hiljaaSit se lopuks kysy et haluunko ite kokeilla sanoin vaan et "en" ja lähin kävelee
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Siis olihan se ihan nuori, minua nuorempi mutta voi hyvänen aika... Se huusi suureen ääneen että hei ette arvaa minkä ikänen tää ihminen on ja että sillä on kaksi lasta!!!!![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Mie varmaan suuttusin tuollasesta repimisestä|O Ja miun tukkaan ei varsin kosketa |O
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Mä kävelen nokka pystyssä niiden ohi :ashamed:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:Mä en, mutta Myyrmannissa on kammottavat tyrkyttävät käsivoide myyjät. |O
Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:Mä en, mutta Myyrmannissa on kammottavat tyrkyttävät käsivoide myyjät. |O
Ja Kampissa on aina niitä kasvojen tai kynsien hoitojuttuja englanniksi tyrkyttäviä myyjiä.
Onnex nyt sain tehdä jouluostokset täällä maalla, jossa ei tollasia tyrkyttäjiä oo (yleensä asioin itiksessä).
Alkuperäinen kirjoittaja annika:Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:Mä en, mutta Myyrmannissa on kammottavat tyrkyttävät käsivoide myyjät. |O
Ja Kampissa on aina niitä kasvojen tai kynsien hoitojuttuja englanniksi tyrkyttäviä myyjiä.
Onnex nyt sain tehdä jouluostokset täällä maalla, jossa ei tollasia tyrkyttäjiä oo (yleensä asioin itiksessä).
Ja ne on levinnyt kampista forumiinkin!!![]()