Kuka murtautuu Trumpin virkahuoneeseen, kun hän huonona häviäjänä ja (censored) kuitenkin lukittautuu sinne?

  • Viestiketjun aloittaja I rule the world :)
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä tämä median tuuttaus on vailla vertaansa!
Eikö siitä kannattaisi tehdä juttu, että miksi Bidenin hyvin varjelluista asioista ei uutisoida.

Toisaalta, ketä ny kiinnostaa jos presidenttiehdokkaan poika on nisti joka raiskaa lapsia?:whistle:
Lisäksi, molemmat: isä ja poika, ovat käyttäneet veronmaksajien rahoja ja valtaansa törkeästi väärin.

Tuskin sekään ketään kiinnostaa?:whistle: Etenkään veronmaksajia!
 
vierailija
Kyllä tämä median tuuttaus on vailla vertaansa!
Eikö siitä kannattaisi tehdä juttu, että miksi Bidenin hyvin varjelluista asioista ei uutisoida.

Toisaalta, ketä ny kiinnostaa jos presidenttiehdokkaan poika on nisti joka raiskaa lapsia?
Lisäksi, molemmat: isä ja poika, ovat käyttäneet veronmaksajien rahoja ja valtaansa törkeästi väärin.

Tuskin sekään ketään kiinnostaa? Etenkään veronmaksajia!
Nosta sinä ne esiin, me muut muistutetaan Trumpin rikoksista ja toilailuista
 
Miksei tästä tuutattaisi?!

Hänhän käyttäytyy kuin diktaattori, ei hyväksy näköjään millään mahdollista tappiotaan. Sehän on länsimaissa ihan ENNENKUULUMATONTA! Ja absurdia, mutta siihen on jo totuttu

Mikset ota otsikon aiheeseen kantaa, vaan yrität vaihtaa aihetta?
Mun ymmärryksen mukaan tuo spekuloitu asia ei ole edes mahdollista, joten miksi tuollaisesta on tehty juttu?

Käsitykseni mukaan Trump viittaa ”epädemokraattiseen postikeissiin” tuolla, että hän ei hyväksy tulosta.
Jos äänestyksessä/äänestysten järjestelytavoissa ilmenee vilppiä - on normaalia sanoa että ei hyväksy sellaista/vilpillistä tulosta?

Onkohan tässä medialla menneet puurot ja vellit sekaisin?
 
vierailija
Mun ymmärryksen mukaan tuo spekuloitu asia ei ole edes mahdollista, joten miksi tuollaisesta on tehty juttu?

Käsitykseni mukaan Trump viittaa ”epädemokraattiseen postikeissiin” tuolla, että hän ei hyväksy tulosta.
Jos äänestyksessä/äänestysten järjestelytavoissa ilmenee vilppiä - on normaalia sanoa että ei hyväksy sellaista/vilpillistä tulosta?

Onkohan tässä medialla menneet puurot ja vellit sekaisin?
Mitä jos kuitenkin keskityt asioihin missä olet hyvä? Eli lähinnä fillarin polkemiseen ja fillarina olemiseen.
 
vierailija
Mun ymmärryksen mukaan tuo spekuloitu asia ei ole edes mahdollista, joten miksi tuollaisesta on tehty juttu?

Käsitykseni mukaan Trump viittaa ”epädemokraattiseen postikeissiin” tuolla, että hän ei hyväksy tulosta.
Jos äänestyksessä/äänestysten järjestelytavoissa ilmenee vilppiä - on normaalia sanoa että ei hyväksy sellaista/vilpillistä tulosta?

Onkohan tässä medialla menneet puurot ja vellit sekaisin?
Sinä oletsuomalainen trumppiklooni :eek:

Googleta aiheesta, tästä on kohistu, koska hän itse on sanonut niin!
Onhan se hetken mahdollista, kun hän vaan idioottina tekisi niin, mutta kyllä men in black pistääpikkudonin aisoihin, toivottavasti häkki heiluu siitä(kin) tempauksesta
 
vierailija
Businessinsider:
  • It remains unclear whether or not the Secret Service would play a role in removing a president who refuses to leave the White House premises.
jatkuu

  • For months, President Trump has been noncommittal about accepting the results of the 2020 election, alarming many Americans.

  • Since Trump took office in 2017, he has repeatedly discussed the possibility of staying in office for longer than two terms.

  • It remains unclear whether or not the Secret Service would play a role in removing a president who refuses to leave the White House premises.

  • If a president who lost the election refused to leave the White House, top military leaders have emphatically stated that civilian authorities would have to resolve the election.
 
vierailija
Businessinsider jatkaa

Since Trump took office in 2017, he has repeatedly discussed the possibility of staying in office for longer than two terms.It remains unclear whether or not the Secret Service would play a role in removing a president who refuses to leave the White House premises.If a president who lost the election refused to leave the White House, top military leaders have emphatically stated that civilian authorities would have to resolve the election.
 
For months, President Trump has been noncommittal about accepting the results of the 2020 election, alarming many Americans.
Juu, siltä näyttää!;)

Ainakaan nämä miehet mustissa, eivät kanna Trumpia ulos.;)

 
vierailija
Kyllä tämä median tuuttaus on vailla vertaansa!
Eikö siitä kannattaisi tehdä juttu, että miksi Bidenin hyvin varjelluista asioista ei uutisoida.

Toisaalta, ketä ny kiinnostaa jos presidenttiehdokkaan poika on nisti joka raiskaa lapsia?
Lisäksi, molemmat: isä ja poika, ovat käyttäneet veronmaksajien rahoja ja valtaansa törkeästi väärin.

Tuskin sekään ketään kiinnostaa? Etenkään veronmaksajia!
Heh. EI edes Fox ole viittinyt nostaa tuota juttua, koska se on täyttä bullshittiä. Mutta hyvä, että sä nostat.
 
vierailija
Jos nyt ei keksittäis sitä ja tätä Trumpista ja Bidenistä, jos vaan mietitään tätä kisana. Mitä oikeesti luulette, voittaako Trump vai Biden?

Viime vaaleissa mä olin varma, että Hilary voittaa. Niinkuin aika moni muukin. Toisin kävi. Nyt mulla on sellainen kutina, että Trump yllättää taas. Joten eiköhän tää mun "väärinennustaminen" tarkota sitä että Biden sit voittaa :)
 
Löytyy siihen vapaaehtoisia.
Löytyykö vapaaehtoista estämään muun muassa nämä seuraavissa videoissa esiintyvät tuhot, mitä tod.näk. taas saamme valitettavasti todistaa?



(älä katso seuraavaa jos ahdistut lapsiin kohdistuvasta väkivallasta)


Näitä on lukemattomia videoita!!! Henkilövahingoilta ja taloudellisilta vahingoilta ei voitu välttyä. Onko tämä sitä parempaa, oikeutettua, väkivaltaa?

Ja huomiona vielä sellainen pointti:
nämä edellä linkkaamani ovat tapahtuneet jo kerran, vaikka Usa:n presidentti valittiin demokraattisin vaalein.

Anteeksi, jos se loukkaa jotakuta kun en näe tuossa tämän ketjun otsikossa mitään uutisarvoa vaan jälleen pelkkää satuilua: asiat on revitty irti kontekstistaan jne. homma etenee.(n)
 

Yhteistyössä