Maid Anna
Mulla on pulma, kenet ottaisin mukaan synnytykseen kun lapsen isä on hylännyt meidät, ystävät asuvat satojen kilometrien päässä, siskoni kanssa emme ole väleissä ja äitini ei uskalla tulla.
siis douleja,heh oon kirjottanu ihan väärin enkä osaa korjata.Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2004 klo 23:28 Kiatsu kirjoitti:Tampereella ainakin on olemassa duoleja jotka ovat itse jo synnyttäneitä taikka synnytyksessä mukana olleita naisia jotka tulevat mukaan synnytykseen,tueksi ja esim.hieromaan selkää ym.
Synnytys sairaalastasi saat lisää tietoa asiasta. Oletko todella aivan yksin? toivottavasti äitisi on muuten tukena odotuksessa ja lapsen synnyttyä vaikka synnytykseen ei mukaan haluakkaan tulla. Onnellista odotusta sinulle.
:hug:
No jos se ottas hatkat nii miten oisit synnyttämättä ilman sitä?!??!?! Laittaisitko jalat ristiin vai?!?!?! ei millää pahalla mutta kommenttisi satutti aika paljon!!!!!! :/ :kieh: :'(Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2004 klo 21:04 pikkuruu kirjoitti:Minä en suostuisi synnyttämään ilman tota miestä, sairaalasta voi pyytää tukihenkilöä (voi olla esim. opiskelija), mutta toivomus kannattanee tehdä ajoissa.
Samaa kysyn....Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2004 klo 20:46 Psykoositar kirjoitti:Onko lapsesi esikoinen joka syntyy?
Missä asut?