Kuka muistaa: Sarah Jessica Parkerin 80-l. leffa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Muistaako joku, minkäniminen oli leffa, jossa SJP näytteli jotain teiniä, joka osallistui parinsa kanssa johonkin tanssikilpailuun? Perusjuoni, johon kuului ainakin se, että vanhemmat eivät harrastuksesta tykänneet ja SJP karkasi ottaakseen osaa kisaan. Kundilla oli prätkää jne.

Ärsyttää, kun en muista, mikä leffa se oli.

Oliko tää muuten sellainen, että siinä lopussa tän tytön kaveri oli pistänyt tukkaansa jonkun kampauksen, että hiukset oli ylöspäin? Hämärä muisto tuollaisesta leffasta, joskus aina se on mua kiusannut, että mikä se on.

Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Oliko tää muuten sellainen, että siinä lopussa tän tytön kaveri oli pistänyt tukkaansa jonkun kampauksen, että hiukset oli ylöspäin? Hämärä muisto tuollaisesta leffasta, joskus aina se on mua kiusannut, että mikä se on.

Just tuo!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jep, Girls just want to have fun :D Siinä on muuten toisessa pääosassa Helen Hunt :)

Niinpä onkin! Enpä olis tuota muistanut... Hitsi, löytyisköhän sitä jostain vuokraamosta...Täytyy lähteä joku päivä etsimään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:

Just tuo!
IIIIIIK, ai se! Se oli hyvä!

Mun kaveri on tilannut joitain 80-luvun leffoja dvd:nä, voin kysyä mistä :)

Yhteistyössä