Kuka meinaa mennä alennusmyynteihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Inhoan yleensä mennä alennusmyynteihin kun on niin paljon porukkaa mut nyt kyl tekis mieli käydä pojalle ostamassa muutamat collegehousut ja muutama paita kun tuntuu et kaikki on jääny pieneks.
Onko nyt heti H&M:llä, lindexillä ja KappAhlissa -50?

Mie meinasin tästä kohta lähtee. Pakkohan se on vaikka ei välttämättä mitään tarviais. Tai kyllähän nuo pojat aina tarvii jotain housuja yms. Jos vaan halvalla saan ni kyllä ostan vaikka ei just tällä hetkellä tarviaiskaan :)

mun oli tarkotus tänään mennä,mut yllättäen auto rikki |O
ja miehn menothan ne on tärkeempiä vai mitä?
Ainoo päivä kun olisin päässy ilman lapsia,mummolassa kun ovat
sain ihanalta isältäni rahaa ja sanoi vielä et käytät nää sit VAAN omiin menoihis =) mietin just jos ottas pyörän ja lähtis mut on nni kova tuuli |O

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Menen. Talvihaalareita lapsille (ensi talveksi) etsiskelen, ja jotain itsellenikin kai.
Lasten kanssa mennään, ne tykkää shoppailla, äitiinsä tulleet B)

Mä odotan vielä muutaman viikon, esim Myllyn TOP Sportti myy aina tammikuun lopussa tyyliin ota 3 maksa 1 ja parina viime vuotena on hyvin ollut vielä tavaraa jäljellä :)

Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Menen. Talvihaalareita lapsille (ensi talveksi) etsiskelen, ja jotain itsellenikin kai.
Lasten kanssa mennään, ne tykkää shoppailla, äitiinsä tulleet B)

Mä odotan vielä muutaman viikon, esim Myllyn TOP Sportti myy aina tammikuun lopussa tyyliin ota 3 maksa 1 ja parina viime vuotena on hyvin ollut vielä tavaraa jäljellä :)

Mä en ole koskaan nähnyt siellä meidän lasten kokoa olevia haalareita :/ . Mutta Myllyn Stadiumissa on/oli makeet kosteussuojatut haalarit karvareunushupulla, ne voisi käydä tsekkaamassa :).

Yhteistyössä