Kuka maksaa tapaamisoikeudenkäynnin kulut ja paljonko ne tulee olemaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että näin taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että näin taas

Vieras
Mielenvikainen exäni sitten haastoi minut oikeuteen. Kumpi meistä maksaa, ja minkä verran suunnilleen? Olen itse töissä, eksä kai pimeesti hommissa jossain eli virallisesti työtön. Paljonko kuluja mahtaa tulla?

Otankin, ei mulla ole yksinhuoltajana varaa muuhunkaan. Mahdanko joutua maksamaan myös eksän kulut jos se tienaa vähemmän kuin mä?

Suoraan sanottuna v*tuttaa lähteä sen sekopään leikkiin mukaan. Mä olen lähettänyt sille jo melkein kymmenen erilaista tapaamissopimusehdotelmaa, kaikki lastensuojelun jne tahojen kanssa laadittuja jotka on lähteneet tasan lasten tarpeista eikä kenenkään muun. Ja se sontaläjä on kieltäytynyt kaikista. Nyt se hakee oikeuden kautta päätöstä itselleen, joka on muuten samanlainen, mutta ei valvottuja tapaamisia ja mulle matkakulut!! Raivostuttaa niin että itkettää :headwall:

Älä sure,meillä sama tilanne.Tosin kännipäissään uhkailee jopa huoltajuusoikeuden käynnillä.En tosin ota niitä kovin vakavasti,koska mieli muuttuu turhan usein.
Väliin ei halua tavata ennen kun ovat aikuisia,väliin hakee huoltajuutta ym,ym riippuu ihan promillemäärästä.Tavannut ei ole kuitenkaan huhtikuun jälkeen kertaakaan.Olen tosin ollut aika tiukka vaatimuksineni(koska on nykyään aika rikollisissa puuhissa).

Yhteistyössä