Kuka lähtis tähän paikkaan viettämään viikonloppua?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyi ja sitku sinne tulee joku mörökölli ja luurit ei toimi ja...
Kauhutarina on valmis.
Kyllä siinä joku karhu tai susi saattaa oveen koputella... Ilves kuulemma viime aikoina.

:whistle:

No en itte oo viettäny tuolla aikaani, mutta mies viihtyy noissa tuollasissa paikoissa erittäin hyvin, yksikseenkin.
 
Ekana tulee mieleen kaikki amerikkalaiset z-luokan kauhuleffat, joissa lukio- tai college-kaveriporukka lähtee retkeilemääm jonnekin korpeen.

Mutta en kyllä lähtisi, tylsistyisin. Ja muutenkin kammoan epämääräisiltä näyttäviä asumuksia, jotka sijaitseva keskellä ei-mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terhim:
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Kesällä voisin vaikka lähteekin. Se on sitten eri asia, että olisko se viikonloppu kovin nautittava kokemus mun mielestä :whistle:
Ai sitten sääskien kupattavaksi??

Juuri siksi minä ainakin menisin ennemmin talvella.
Onhan niitä kaikenlaisia myrkkyjä ja suojavarustuksia ötököiden varalta :D Mielummin ötökät kuin kylmyys.

 
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Terhim:
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Kesällä voisin vaikka lähteekin. Se on sitten eri asia, että olisko se viikonloppu kovin nautittava kokemus mun mielestä :whistle:
Ai sitten sääskien kupattavaksi??

Juuri siksi minä ainakin menisin ennemmin talvella.
Onhan niitä kaikenlaisia myrkkyjä ja suojavarustuksia ötököiden varalta :D Mielummin ötökät kuin kylmyys.

Tervetuloa joskus talvella meidän mökille.
Se on keskellä korpea, ei sähköä, vesi kannettava kaivosta, puut liiteristä, sauna lämmitettävä ja kaiken huipuksi ulkohuussi.

Talvella pimeää, mutta ei kylmä kun kaminaan ja takkaan laittaa tulen.
Kesällä: sääskiä, hirviä, öppiäisiä, hiiriä ja kaiken huipuksi käärmeitä.

Kiva paikka vaikkakin vain erämökki. :D
 
seikkailumieltä
Mikä jottei yö tai parikin menisi tuolla kahden komean adomiksen kanssa. Reppu täyteen kynttilöitä ja lemmenjuomaa. Eiköhän sitä tekemistä keksisi ;) ....uoh! =)
 

Yhteistyössä