Kuka kumma tekis mun opinnäytetyön?!? Itku tulee sen kanssa....

• Viestiketjun aloittaja laiska-liisa
  • Ensimmäinen viesti
laiska-liisa
Alkuperäinen kirjoittaja Pölö:
Kyllä sä kykenet....mun opinnäytetyö valmistui lopultaan sairaalassa.
Oho! Olitko pitkäänkin sairaalassa? Siellähän on toisaalta hyvä vääntää opparia, kun on nuo aktiviteetit aika vähissä :)

oisko näistä?
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
kuka keskis mulle aiheen? :wave: restonomikoulutus ja ravintola-ala, salin puoli! :D kiitos kaunis! :flower:
löytyisikö jotain lapsiperheeseen liittyvää aihetta?
esim. ideoita lasten viihtymiseen ravintolassa (ei pleikkareita ja pallomeriä joka paikkaan, pliis!) tai menu-puolen juttuja? vei meneekö menu liikaa köksän puolelle? haluaisin nähdä lasten listalla muutakin kuin nauravat nakit ja ranskikset...

Alkuperäinen kirjoittaja oisko näistä?:
kuka keskis mulle aiheen? :wave: restonomikoulutus ja ravintola-ala, salin puoli! :D kiitos kaunis! :flower:
esim. ideoita lasten viihtymiseen ravintolassa (ei pleikkareita ja pallomeriä joka paikkaan, pliis!) tai menu-puolen juttuja? vei meneekö menu liikaa köksän puolelle? haluaisin nähdä lasten listalla muutakin kuin nauravat nakit ja ranskikset...
hmm, ei hullumpaa! jos löydän parin köksän puolelta niin sittenhän noita molempia voisi soveltaa... :) kiitoksia! :flower:

hmm, ei hullumpaa! jos löydän parin köksän puolelta niin sittenhän noita molempia voisi soveltaa... :) kiitoksia! :flower:
Aivan, lasten listalle sais tulla vähän vaihtelua, kertaakaan ei ole tullut lasten kasvisruokaa vastaan, jos ei siis ota pelkkiä ranskiksia, aina joudutaan ottamaan aikuisten annos eikä sitä saa aina puolitettua..

Pölö
Alkuperäinen kirjoittaja laiska-liisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pölö:
Kyllä sä kykenet....mun opinnäytetyö valmistui lopultaan sairaalassa.
Oho! Olitko pitkäänkin sairaalassa? Siellähän on toisaalta hyvä vääntää opparia, kun on nuo aktiviteetit aika vähissä :)
Lapseni asui siellä, niin jouduin kiikuttamaan kaiken tarpeellisen sinne...työt sain tehdä sitten päivystävän lääkärin huoneessa silloin kun ei ollut paikalla itse nukkumassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Aivan, lasten listalle sais tulla vähän vaihtelua, kertaakaan ei ole tullut lasten kasvisruokaa vastaan, jos ei siis ota pelkkiä ranskiksia, aina joudutaan ottamaan aikuisten annos eikä sitä saa aina puolitettua..
kiitos myös sinulle! :flower:
Tämähän on kätevää, pistän näitä ideoita ylös! lisää saa ideoita heittää! :)

mi
Entäs voisiko tutkia lasten käytöstapojen muutosta/kehitystä. Omassa lapsuudessani ei ravintolaruokailu ollut jokaviikkoista. Ja siksi istuttiin kiltisti pöydässä odottamassa omaa annosta. Vertailukohdaksi voisi ottaa jonkun naapurimaan lapset. Esim. Virossa lapset käyttäytyy ravintolassa varsin sivistyneesti. Mummot pääosin kasvattaa siellä lapset vieläkin kuriin ja nuhteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja mi:
Entäs voisiko tutkia lasten käytöstapojen muutosta/kehitystä. Omassa lapsuudessani ei ravintolaruokailu ollut jokaviikkoista. Ja siksi istuttiin kiltisti pöydässä odottamassa omaa annosta. Vertailukohdaksi voisi ottaa jonkun naapurimaan lapset. Esim. Virossa lapset käyttäytyy ravintolassa varsin sivistyneesti. Mummot pääosin kasvattaa siellä lapset vieläkin kuriin ja nuhteeseen.
tämäkin kuulostaa hyvältä! kiitos myös sinulle!! :flower: pistän ylös nämä kaikki ideat. :)

tää varmaan helpottaa sua ku sanon että palautin juuri eilen virallisen, lopullisen version opinnäytetyöstäni.

Kyllä se siit lähtee lutviutumaan ku on aihe ja saat aikaiseksi vain kunnolla aloittaa sen.. kerää ensin tieto ja materiaali työhösi, siitä se lähtee... :)

Yhteistyössä