Oho! Olitko pitkäänkin sairaalassa? Siellähän on toisaalta hyvä vääntää opparia, kun on nuo aktiviteetit aika vähissäAlkuperäinen kirjoittaja Pölö:Kyllä sä kykenet....mun opinnäytetyö valmistui lopultaan sairaalassa.
löytyisikö jotain lapsiperheeseen liittyvää aihetta?Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:kuka keskis mulle aiheen? :wave: restonomikoulutus ja ravintola-ala, salin puoli! kiitos kaunis! :flower:
hmm, ei hullumpaa! jos löydän parin köksän puolelta niin sittenhän noita molempia voisi soveltaa... kiitoksia! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja oisko näistä?:löytyisikö jotain lapsiperheeseen liittyvää aihetta?Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:kuka keskis mulle aiheen? :wave: restonomikoulutus ja ravintola-ala, salin puoli! kiitos kaunis! :flower:
esim. ideoita lasten viihtymiseen ravintolassa (ei pleikkareita ja pallomeriä joka paikkaan, pliis!) tai menu-puolen juttuja? vei meneekö menu liikaa köksän puolelle? haluaisin nähdä lasten listalla muutakin kuin nauravat nakit ja ranskikset...
Aivan, lasten listalle sais tulla vähän vaihtelua, kertaakaan ei ole tullut lasten kasvisruokaa vastaan, jos ei siis ota pelkkiä ranskiksia, aina joudutaan ottamaan aikuisten annos eikä sitä saa aina puolitettua..Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:hmm, ei hullumpaa! jos löydän parin köksän puolelta niin sittenhän noita molempia voisi soveltaa... kiitoksia! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja oisko näistä?:löytyisikö jotain lapsiperheeseen liittyvää aihetta?Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:kuka keskis mulle aiheen? :wave: restonomikoulutus ja ravintola-ala, salin puoli! kiitos kaunis! :flower:
esim. ideoita lasten viihtymiseen ravintolassa (ei pleikkareita ja pallomeriä joka paikkaan, pliis!) tai menu-puolen juttuja? vei meneekö menu liikaa köksän puolelle? haluaisin nähdä lasten listalla muutakin kuin nauravat nakit ja ranskikset...
Lapseni asui siellä, niin jouduin kiikuttamaan kaiken tarpeellisen sinne...työt sain tehdä sitten päivystävän lääkärin huoneessa silloin kun ei ollut paikalla itse nukkumassaAlkuperäinen kirjoittaja laiska-liisa:Oho! Olitko pitkäänkin sairaalassa? Siellähän on toisaalta hyvä vääntää opparia, kun on nuo aktiviteetit aika vähissäAlkuperäinen kirjoittaja Pölö:Kyllä sä kykenet....mun opinnäytetyö valmistui lopultaan sairaalassa.
kiitos myös sinulle! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Aivan, lasten listalle sais tulla vähän vaihtelua, kertaakaan ei ole tullut lasten kasvisruokaa vastaan, jos ei siis ota pelkkiä ranskiksia, aina joudutaan ottamaan aikuisten annos eikä sitä saa aina puolitettua..
Entäs voisiko tutkia lasten käytöstapojen muutosta/kehitystä. Omassa lapsuudessani ei ravintolaruokailu ollut jokaviikkoista. Ja siksi istuttiin kiltisti pöydässä odottamassa omaa annosta. Vertailukohdaksi voisi ottaa jonkun naapurimaan lapset. Esim. Virossa lapset käyttäytyy ravintolassa varsin sivistyneesti. Mummot pääosin kasvattaa siellä lapset vieläkin kuriin ja nuhteeseen.Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:hmm, ei hullumpaa! jos löydän parin köksän puolelta niin sittenhän noita molempia voisi soveltaa... kiitoksia! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja oisko näistä?:löytyisikö jotain lapsiperheeseen liittyvää aihetta?Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:kuka keskis mulle aiheen? :wave: restonomikoulutus ja ravintola-ala, salin puoli! kiitos kaunis! :flower:
tämäkin kuulostaa hyvältä! kiitos myös sinulle!! :flower: pistän ylös nämä kaikki ideat.Alkuperäinen kirjoittaja mi:Entäs voisiko tutkia lasten käytöstapojen muutosta/kehitystä. Omassa lapsuudessani ei ravintolaruokailu ollut jokaviikkoista. Ja siksi istuttiin kiltisti pöydässä odottamassa omaa annosta. Vertailukohdaksi voisi ottaa jonkun naapurimaan lapset. Esim. Virossa lapset käyttäytyy ravintolassa varsin sivistyneesti. Mummot pääosin kasvattaa siellä lapset vieläkin kuriin ja nuhteeseen.