Kuka komein Leijona?

  • Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti
"Gemma"
[QUOTE="hei";23789929]onko jossain kuvia noista kaikista?[/QUOTE]

Niin joku joka tieää vois linkittää! Sellasia jossa ovat siviilivaatteissa...se potta kun ei mielestäni varsinaisesti ainakaan komista ketään...:D
 
"vieras"
[QUOTE="Gemma";23789953]Pihlström on söpö:p Ja tuo Aaltonen on kyllä myös hyvännäkönen...[/QUOTE]

Philström on mun pojan näköinen. Poika on 12-v, mutta paljon samaa kasvoissa. :D
 
"Pipa"
[QUOTE="Gemma";23789990]Musta tuon Väänäsen hymy on jotenki tosi härön näköinen kun siltä puuttuu noita hampaita...[/QUOTE]

Niinkuin Mertaranta sanoi loppupelin aikana/ennen pelin alkua ku Väänänen istuskeli kaukalon ulkopuolella: "hymypoikamme ossi väänänen" :D :D
 
"vieras"
[QUOTE="Gemma";23789990]Musta tuon Väänäsen hymy on jotenki tosi härön näköinen kun siltä puuttuu noita hampaita...[/QUOTE]

Jos se tulis pimiällä hymyillen vastaan, juoksisin kyllä. Mutta sympaattisen oloinen kaveri ilman hampaitakin.
 
[QUOTE="Gemma";23789990]Musta tuon Väänäsen hymy on jotenki tosi härön näköinen kun siltä puuttuu noita hampaita...[/QUOTE]

mä en tajua tätä mun juttua, mut musta noi hampaattomat miehet on niiiin seksikkäitä!! :O:heart:

aikanaan marko tuomainen, ville peltonen tai selänne "hampaattomana" ja nyt toi ossi väänänen... oioioioi.... :heart:
 
[QUOTE="Pipa";23790010]Niinkuin Mertaranta sanoi loppupelin aikana/ennen pelin alkua ku Väänänen istuskeli kaukalon ulkopuolella: "hymypoikamme ossi väänänen" :D :D[/QUOTE]

ja harjakainen torijuhlassa: "kuppa vieny viimesetki hampaat!" :D
 

Yhteistyössä