Kuka kattoi eilen illalla Meidän häät ohjelman

• Viestiketjun aloittaja Sinna
  • Ensimmäinen viesti
No joo, en tykänny, jotenkin tuli semmonen fiilis siitä parista ensinnäkin ettei niille tuu pitkä avioliitto. En tiä miks, mut jotenkin vaan vaikutti semmoselta. Ja ohjelma sinänsä oli vähän tyhmä, juttuja sieltä täältä, ei ollu oikein semmonen mun mielestä hyvä kokonaisuus...

Sinna
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
No joo, en tykänny, jotenkin tuli semmonen fiilis siitä parista ensinnäkin ettei niille tuu pitkä avioliitto. En tiä miks, mut jotenkin vaan vaikutti semmoselta. Ja ohjelma sinänsä oli vähän tyhmä, juttuja sieltä täältä, ei ollu oikein semmonen mun mielestä hyvä kokonaisuus...

Juu olisi voinut paremmin näyttää kirkosta vihkimisen ja mitä sitten tulee häätilaisuuteen sieltä täältä vain joitain kuvia kökkö ohjelma,ei tarvi jatkossa kattella

Siis sen subilta tulevan. Katsoin ja itsekin olen samaa mieltä, että se aikaisempi 2 tuleva oli parempi. Mulla jäi myöhemmästä ohjelmasta vaivaamaan monikin asia. Esim. missä häät pidettiin, miten oli ruokapuoli hoidettu. Näytti mielenkiintoiselta nekin asiat ja kun toisaalta jostain toisista jutuista oli kehitetty asiaa koko tunniksi... ja häiden kokonais burdettikin olisi ollut kiva tietää, kun nekin mitä mainittiin, oli aika kivan hintaisia. Niin ja se hääkakku oli mun mielestä amatöörintekemän näköinen, jos sen hinta kuitenkin oli 500-600e.

Aika pliisulta vaikutti koko juttu, niin ohjelma kuin häätkin. Odotin jotain "spessumpaa", kun kerran jotain erikoista ilmeisesti(?) tavoiteltiin.

Kyllä se vaan niin on että umpivieraiden ihmisten häät on tosi tylsiä seurata, ellei niissä oo jotain kunnon skandaalia :D

k
Tunsin kauheeta myötähäpeää ku oli se tulennielemishommeli siinä.,,,
Joo eri asia jos se naikkonen nyt olis sitä tulta nielly, mut ku heilutteli vaan sitä keppiä siinä, niin ihan ahisti kattoo... :D

Yhteistyössä