Mä en suosikkiani osaa nimetä, kun ne kaikki olivat hyviä. Suosio riippuu varmasti paljon biisivalinnasta ja esityksestä. Timon kuorossa oli ehdottomasti paras solisti, se mies... mikä ääni juuri tuohon biisiin!Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:Mikäs kuoro oli paras?
Edelleen saa äänestää: http://www.nelonen.fi/kuorosota/default.htmAlkuperäinen kirjoittaja tuike:Siis miten se äänestys siinä nyt menee? Kun se juontaja sanoi, että äänestys alkaa heti ohjelman alettua ja loppuu sitten ennen ohjelman päättymistä ja sitten kerrotaan mikä kuoro tippuu. Eiks se ole aika epäreilua sitä viimosena esiintyvää kuoroa kohtaan? Vai miten se oikein menee? En nähny kun ihan lopun ja kaikki jäi ihan auki vielä...
Ja taas olen hieman viisaampi, mietinkin eilen että mistä on tutun näköinen mutta siitä sitten vissiin....Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Olikos se Jenni Kristinan kuorossa pari vuotta sitten BB:ssa?
se oli niiin vaisu mikki kuoro.yökAlkuperäinen kirjoittaja tonttutorvinen:juu oli! ja marionin kuoron anniina idolssissa! Musta Mikin kuoro oli ehottomsti paras!!!!
sen näkee netti-tv:stäkin vielä!Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mä en muistanu :kieh: