Kuka katsoi eilen ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sylvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sylvi

Vieras
American Idolsin ?

Mistähän mä löytäisin sen Adam Lambertin eilen esittämän biisin ? Minkä se muuten esitti ?

Kiitos jos joku viitsii vastata, jäi jakso näkemättä !

Tiedän kyllä, että se Matt meinasi pudota, mutta tuomarit pelastivat, mikä mun mielestäni on tyhmää, koska äänestysten tuloksethan mitätöidään kun noin tehdään..

Katsoin, ja Adam esitti lauantaina Born to be wildin (hiton hienosti, kuten aina :) ).

Ensi viikolla putoaa kaksi, ja kansa ei suinkaan ole aina oikeassa (muistellaan vaikka Ilkka Jääskeläistä :snotty: ) joten mun mielestä tuo tuomareiden pelastamisjuttu oli ihan jees.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ensi viikolla putoaa kaksi, ja kansa ei suinkaan ole aina oikeassa (muistellaan vaikka Ilkka Jääskeläistä :snotty: ) joten mun mielestä tuo tuomareiden pelastamisjuttu oli ihan jees.

+ se, että joskus ihmiset ei äänestä jotain, koska ne kuvittelee, että "se nyt ei ainakaan ole vaarassa pudota". Veikkaan, että vaikka ensi viikolla tippuu kaksi, niin kumpikaan niistä ei ole Matt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

+ se, että joskus ihmiset ei äänestä jotain, koska ne kuvittelee, että "se nyt ei ainakaan ole vaarassa pudota". Veikkaan, että vaikka ensi viikolla tippuu kaksi, niin kumpikaan niistä ei ole Matt.

Ensi viikolla tippuvat...no, enpäs kerrokaan :saint:

Yhteistyössä