kuka käyttänyt antibiootti kuurin nimeltä tetralysal(finneihin) ??

tetra
Niin ja siis olen ottanu aamulla lääkkeen ja illalla kun olen juonut alkomaholia niin olen sitten jättäny lääkkeen ottamatta.. rosazolin kanssa ei saisi juoda yhtään alkoholia antabus reaktion takia..itse kyllä "unohdin" tuon ja join yhden siiderin mutta mitään reaktiota ei tullut kuitenkaan
 
anc
Itse söin tetralysalia 3kk akneen, finnit katosivat kuurin ajaksi ja palasivat takaisin lääkekuurin loputtua. Kärsin koko kuurin ajan hirveistä hiivatulehduksista ja taistelin seuraavat 4 vuotta atooppisen ihottuman kanssa jonka ko. lääkekuuri räjäytti valloilleen. En suosittele.
 
"Suvi"
Aika yksilökohtasta tuo vaikutus ainakin vastauksista päätellen. Mulla oli 3kk Tetralysal + Skinoren -voide ja kyllä auttoi. Alussa tuntui, että lääke puski pintaan ne kaikki hirvittävät ihonalaiset mötit ja sitten alkoi paraneminen. Kuurista jo pitkän aikaa (lähes vuosi) eikä ole finnejä enää. Skinorenia laitan vieläkin jos tulee jotain epäpuhtauksia ja sehän tepsii :)

Tsemppiä, toi ei oo helppo taistelu.
 
mul
Ei auttanut, vasta 2x Roa-kuuri. Ei kannata päästää pahaksi, mul on arvet vieläkin vaikka 10v sitten söin noi kuurit ja iho rauhottui silloin pian. On toki vaalentunu, mut näkyvissä kuitenkin..
 
köjphc
ite oon syöny nyt kyseistä antibioottia n.2kk ja vasta nytten iho on alkanu parantua ja syön tosiaankin kaks pilleriä päivässä. katotaan kuukauden päästä lääkärin kanssa että pidennetäänkö tota kuuria, vaikka ittestä tuntuu kyllä ihan turhalta jos kerran noi ei edes auta:(
 
aknestaselvinnyt?
itselläni ei tullut vatsaongelmia. tosiaankin söin tuota antibioottia puoli vuotta 2x päivässä. nyt kuurin lopettamisesta on 7kk ja akne ei ole palannut, toki otsassa ja poskissa on sellasta pientä näppyä, epäpuhtautta mikä ei lähde hyvällä ihonhoidolla tai oikealla ruoalla, mutta parempi näin ja saahan noi meikillä hyvin peittoon
 
Itse söin 2v tetrasykliiniä + e pillereitä. Tulehtuneita näppyjä ei tullut sinä aikana, mutta ihon värisiä pikkunäppyjä tuli vaan lisää. Isotretinoin (roaccutan?) kuurin vedin ja kaikki näpyt lähti. Kuuri kesti n. 7kk. Ainut huono puoli että e pillereitä olisi pitänyt käyttää ylläpito hoitona, mutta vauvahaaveet nousi edelle :) näppyjä tullut takasin ja uuden kuurin aion pyytää sitten kun lapsiluku täynnä..
 
mimmi 67
Mieheni sai ruusufinniinsä Tetralysal kuurin ja jotain voidetta. Nousin siitä takajaloilleni ja sanoin, että et kai finnin vuoksi ala antibiotteja syödä. Viikon verran hän sipasi finneja pari kertaa päivässä siankärsämätinktuuralla (itse alkoholiin uurettua kärsämöä) eikä finneistä ole nyt jälkeäkään.
 

Yhteistyössä