Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bella:Olen käyttänyt muutamaankin otteeseen Tetralasyliä. Mulla auttanut aina hyvin. Itselle ollut erityisesti otsassa ja leuassa paljon sellasta pientä näppyä. Noin kerran vuodessa oon tarvittaessa uusinut kuurin, kun ei ole kuitenkaan mikään vahva antibiootti kyseessä. Jos ei meito auta, niin Roacutan on sellanen vahvempi ja vaativampi lääkitysvaihtoehto akneen.
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Bella:Olen käyttänyt muutamaankin otteeseen Tetralasyliä. Mulla auttanut aina hyvin. Itselle ollut erityisesti otsassa ja leuassa paljon sellasta pientä näppyä. Noin kerran vuodessa oon tarvittaessa uusinut kuurin, kun ei ole kuitenkaan mikään vahva antibiootti kyseessä. Jos ei meito auta, niin Roacutan on sellanen vahvempi ja vaativampi lääkitysvaihtoehto akneen.
Mä haluaisin koklaa tota roaccuttania, mut ku mulla on muitakin lääkityksiä jotka eivät sovi ton kans yhteen. Mut oon kuullu, et toi tehoaa kyllä ja hyvin ja useinkin finnit katoaa lopullisesti.