Tää on TOSI PAHA! En suosittele ketään muita, kuin turkkien käyttäjiä katsomaan tätä videota. Joskus ainoastaan totuus saa ihmiset heräämään... :'(Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:En käytä kun vastustan turkistarhausta, mutta laita nyt sie ihmeessä hyvät perustelut tähän niin voin jakaa ne turkiksia käyttävien sukulaisten/kavereiden kanssa. Mie olen niin huono selittämään niille niin auta sinä minua. =)
En olis minäkään katsonu, jos olisin lukenu sen videon selostuksen... Ekaa kertaa mulle tuli oikeesti huono olo videon katsomisesta. :xAlkuperäinen kirjoittaja drakonia:En kayta todellakaan, enka uskalla kattoo tota linkkia jos siel on jtn kamalia juttuja : S
Meillä on myös paljon lampaan taljoja =)Alkuperäinen kirjoittaja Apis:Mä käytän joskus :saint: Mutta uutta en ostas, meillä on "kimppaomistuksessa" isomummun vanha turkki
Tämä nahan käyttö jakaa mielipiteitä; eläin kun joka tapauksessa tapettaisiin ihmiselle ruoaksi, miksi ei siis käytettäisi nahkaakin...?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:En käytä..oon aina ollut sitä mieltä ettei ihminen tarvii nykyaikana välttämättä käyttää sitä eläimen turkkia/nahkaa vaatteena,kun on keksitty lämpimiä kankaita yms,toppavaatteisiin.
No,tuo on vaan miun mielipide asiaan..muut tehkööt miltä tuntuu.Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:Tämä nahan käyttö jakaa mielipiteitä; eläin kun joka tapauksessa tapettaisiin ihmiselle ruoaksi, miksi ei siis käytettäisi nahkaakin...?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:En käytä..oon aina ollut sitä mieltä ettei ihminen tarvii nykyaikana välttämättä käyttää sitä eläimen turkkia/nahkaa vaatteena,kun on keksitty lämpimiä kankaita yms,toppavaatteisiin.
En tarkoittanukaan haastaa sun mielipidettäsi vaan yleisellä tasolla mietin. Eihän monet kasvissyöjätkään käytä mitään eläinperäisiä tuotteita ja silti elossa pysyvät. =)Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:No,tuo on vaan miun mielipide asiaan..muut tehkööt miltä tuntuu.Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:Tämä nahan käyttö jakaa mielipiteitä; eläin kun joka tapauksessa tapettaisiin ihmiselle ruoaksi, miksi ei siis käytettäisi nahkaakin...?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:En käytä..oon aina ollut sitä mieltä ettei ihminen tarvii nykyaikana välttämättä käyttää sitä eläimen turkkia/nahkaa vaatteena,kun on keksitty lämpimiä kankaita yms,toppavaatteisiin.
Hyi helvetti,olet oksettava.Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Mä rakastan turkisreunusta hupussa. Tekoturkis näyttää rumalta.