Kuka jatkaa koko kesän?

Tuntuu että tämänkin palsta on hiljentynyt jo tosi kovasti, onko kaikki kesätauolla?? Mulla ei oo varaa mitään taukoiluja pitää tai menee ihan plörinäksi koko touhu ja sitten syksyllä itken kun pitikin sortua ja taas pudottelen niitä jo pudotettuja kiloja... Niin kävi ns. joululomalla..
 
Mä aattelin aloittaa uudestaan :) Pidi laihdutustauon tossa keväällä ja josko nyt puristaisin vielä pari kiloa. Asensin paikkareiden cdn uudestaan ja lähden ihan puhtaalta pöydältä. Ja harvinaisen pöljäkun olen, niin vielä viikonloppua vasten :LOL:
 
Kata04
Mulle kesäaika on tosi hyvä aika laihduttaa!
En erityisemmin pidä grilliruoista enkä siideristä tai oluesta.
Kesällä on kiva liikkua ulkona (mikäli ei ihan hellettä pukkaa) ja uida!
 
Minä myös ilmottaudun joukkoon! Juuri nyt alkurutistus menossa kaalikeitolla..lähtöpaino 84,6kg, nyt tänään 81,1kg ja pöljä myös juhannusta vasten aloitan pointsit eli sunnuntaina..minulla myös pv romppu. Ei kyllä ryhmän tuki olisi pahitteeksi?! Tavoite olisi tuolla 72kg:n tuntumassa. Huh!
 
dana-81
Musta kesällä on "helpompi" laihduttaa kun ei ruoka maistu niin paljon ku on kuuma ja juo muutenkin paljon enemmän vettä kuin muulloin ja jollei noi jätskit ja muut kesäherkut oo kiusauksena niin hyvinhän menee.Sit tosiaan kesällä tulee liikuttua varmaan enemmän kuin muulloin.
 
Heips! Ite pääsin just tavoitteeseen painonvartijoissa (laihdutin 15kiloa) ja nyt pitäs yrittää tasapainoilla ne omat hklökohtaset pisteet. Niin ja sitte kunniajäseneks, eli koko kesä ois aikalailla sellasta tarkkailua ja opettelua ettei lähe paino nousuun... Onneks saan kuitenkin enemmän pisteitä, toivottavasti :whistle:
niin ei tarvi dieetillä olla.
Ja onneks en tykkää juuri noista grillimakkaroista, ennemmin sellaset vartaat ja muut on ihania, ja kuulkaas ei niistä jätskeistäkään tarvi luopua ko syö mehujäitä (esim se super twister ja solerot on toooosi ihanaa ja raikasta varsinkin hellepäivänä) ja kaikkia niitä uutuus kevytjäätelöitä, monet on tosi hyviä! :p :p
Hyvää kesää kaikille ja tsemppiä rutkasti!! :wave: :flower:
 
Annulia
Minä jatkan kyllä sitkeästi koko kesän... ei auta nyt lipsuilla kun on ollut muutenkin niin hidastempoista tämä touhu!
Ellukka, taisin sinua tuossa aiemmin jo onnitellakin, onnea vielä saavutuksesta! Olikos se 6 viikkoa se tasapainoliu?
Lykkyä tykö kaikille, syksyllä ei tarvi sitten manailla, kun meni kesä hunningolla ;)
 
jatkan kesällä myös
paljon pyöräilyä
jumppaa käsipainoilla, vatsa- ja selkälihasliikkeitä (eiköhän pikkuhiljaa kiinteydy paikat), uimaan kun vedet lämpenee

paljon kasviksia ja hedelmiä

vähän makkaran syöntiä ja siideriä ja viiniä kohtuullisesti
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.06.2005 klo 14:46 Annulia kirjoitti:
Minä jatkan kyllä sitkeästi koko kesän... ei auta nyt lipsuilla kun on ollut muutenkin niin hidastempoista tämä touhu!
Ellukka, taisin sinua tuossa aiemmin jo onnitellakin, onnea vielä saavutuksesta! Olikos se 6 viikkoa se tasapainoliu?
Lykkyä tykö kaikille, syksyllä ei tarvi sitten manailla, kun meni kesä hunningolla ;)
Kiitos vaan toistamiseen =) =)
Juu kuusi viikkoa se kestää, tuntuu nyt hurjalle kun on syöny enempi ett ihan täynnä kokoajan ja pelottaa ett alkaa lihoon... :ashamed:
vaikka eihän sitä pitäs kun noilla ohjeilla lisää pisteitä...
Tsemppiä sullekkin vielä!! Nautitaan silti kesästä kevyesti :flower:
 

Yhteistyössä