Kuka idiootti edes vie pieniä lapsia Lordin keikalle!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Lordi söi lapsia lavalla - lapsiyleisö itki!
24.04.2009 10:42

Monet vanhemmat joutuivat viemään itkevät lapsensa pois Espoon Barona -areenalta kesken Lordin eilisen konsertin.

Voicen musiikkiuutiset kertoo, että yhtyeen konsertin aikana Lordi muun muassa söi lavalla lapsen sisäelimiä ja aivoja.

Esityksen käsikirjoitukseen kuului se, että joka kappaleen välissä yhtyeen jäsenet tappoivat jonkun.

Lavalla nähtiin muun muassa kaulojen katkomista. Esitys oli ehdottomasti aivan liian hurja pienten lasten silmille.

- Ihan sairasta! Mielestäni Lordin esiintymisissä pitäisi olla jokinlainen ikäraja, yleisöstä kommentoitiin Voicelle.
IS

Minä kyllä veisin mutta ei meidän lapset itkiskään. Kiukuttelijat on ihan erikseen, niitä ei kannata viedä minnekään. Ihan vanhempien vika kun eivät opeta lapsilleen että se mitä näkyy telkkarissa tai joku lordi ei ole totta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä kyllä veisin mutta ei meidän lapset itkiskään. Kiukuttelijat on ihan erikseen, niitä ei kannata viedä minnekään. Ihan vanhempien vika kun eivät opeta lapsilleen että se mitä näkyy telkkarissa tai joku lordi ei ole totta.

Idiootti!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Idiootti!!

Kertoo enemmän sinusta tämä kommentti, etkö osaa keskustella??

Ikäraja olis ehkä paikallaan. Mistä ne vanhemmat voi tietää, että tuollaista kauhistusta esitetään? Itse olen kerran ollut Lordin keikalla eikä siellä mitään vastaavaa olla.

Kuka nyt haluu ees itte mennä?

Ihmisiä tietty hämmentää, kun musiikki on semmosta Fröbelin palikat-tyyppistä, niin sen takia ehkä erehtyvät luulemaan lapsille tarkoitetuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Ihmisiä tietty hämmentää, kun musiikki on semmosta Fröbelin palikat-tyyppistä, niin sen takia ehkä erehtyvät luulemaan lapsille tarkoitetuksi.

Fröbelin palikat tyyppistä???

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Fröbelin palikat tyyppistä???

Hilipatipippan.

Ne on niiden syy et lordi joutus tämmösee sotkuu sillä sehän oli lordin vakio esitys!! Ja jos mä en olis päässu barona areenal niin olisin itkeny! Jos lordi kuulis tän niin sanoisin sille että: Pidä 10v ikä rajana =)

En veisi minkään bändin ilta/yökeikalle.

Monella vanhemmalla vain pettää oma arviointikyky ja pahasti.

En minäkään veis, mut en veis Lordinkaan keikalle muksuja vaikka se keikka ois 10:ltä aamulla. Ei se oo lasten katsottava bändi.

Jotkut on vissiin kuvitelleet että Lordi on joku lasten orkesteri. :headwall:

Lapset ei kuulu rokkikeikoille, jo äänenvoimakkuuskin on sitä luokkaa että huhhuh-
Kyllä on idiootteja vanhempia.

En tosta Lordista niinkään enkä sitä ehkä lapsillekkaan. Mutta jos oikeeta lastenmusiikkia haluaa niin olin kuuntelemassa lapsieni kanssa Rokki-Kokki lastenmusabändiä. Bändi tulee Raisiosta ja täytyy vaan sanoa että osataan sitä tehdä kunnon lastenmusiikkia muuallakin kuin Helsigissä. Rokki-Kokki sai kuulemma marraskuussa Raision kulttuuripalkinnon ja ovat soittaneet jo 20-vuotta. Vau. Nostan jätkille hattua jaksamisesta, yleisö on kuitenkin aikas vaativa. Pojat on lavalla melko vauhdikkaita ja onnistuvat mielestäni mahtavasti ottamaan koko yleisön mukaan meininkiin.
Jakoivat keikan lopuksi kortteja muistoksi ja sieltä löytyi Kokkien kotisivukin eli kannattaa käydä katsomassa Rokki-Kokki . Viimeinen poikien levy Apinaorkedteri edustaa kyllä lastenmusikin parhaimmistoa. Opettavia sanoituksia hienoin sovituksin.
Tutustukaa biiseihin tarkemmin poikien kotisivulla.
Kiitos kokit hienosta Kokki hetkestä.

T. iloinen isä ja pojat

Yhteistyössä