Kuka huolis mut..

parhaaksi ystäväkseen??

Mua niin ahdistaa tää yksinäisyys :'( ! Onhan mulla ystäviä, hyviäkin... siis mulle. Mä soitan aina niille, mä käyn niitten luona, ne on mulle tärkeitä mutta mä en ole kenellekään yhtään mitään!! Vain kaveri..

Mun unelma olis, että joku nimeäis mut parhaaksi ystäväkseen. Se olis niin suuri kunnia :) . Olis mahtava jonku kans soitella lähes päivittäin ja kertoa päivän hauskoista ja ei niin hauskoista tapahtumista. Yleensä vaan siitä mitä meille on tänään tapahtunut.

On mulla muuten yks ystävä jonka kans soitellaan päivittäin, nimittäin äitini :ashamed: . Ja onneksi mulla on maailman ihanin mies jolle voin puhua kaikesta ja joka ymmärtää mutta silti haluaisin oikein hyvän ystävän...
 
vieras
Ihan ps... ei aikuiset parhaat ystävät soittele lähes päivittäin :ashamed: Se alkaa äkkiä tuntumaan tungettelulta. Ihan ystävällisenä kommenttina.

Kuulostat kyllä ihan mukavalta, anna kaverisuhteille aikaa syventyä ilman paineita :)
 
Misty
Alkuperäinen kirjoittaja Masentaa:
parhaaksi ystäväkseen??

Mua niin ahdistaa tää yksinäisyys :'( ! Onhan mulla ystäviä, hyviäkin... siis mulle. Mä soitan aina niille, mä käyn niitten luona, ne on mulle tärkeitä mutta mä en ole kenellekään yhtään mitään!! Vain kaveri..

Mun unelma olis, että joku nimeäis mut parhaaksi ystäväkseen. Se olis niin suuri kunnia :) . Olis mahtava jonku kans soitella lähes päivittäin ja kertoa päivän hauskoista ja ei niin hauskoista tapahtumista. Yleensä vaan siitä mitä meille on tänään tapahtunut.

On mulla muuten yks ystävä jonka kans soitellaan päivittäin, nimittäin äitini :ashamed: . Ja onneksi mulla on maailman ihanin mies jolle voin puhua kaikesta ja joka ymmärtää mutta silti haluaisin oikein hyvän ystävän...
Tismalleen samassa tilanteessa, mut oon kai siihen jo niin tottunut, ettei se enää masenna.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja liinuli84:
Kyllä mä soittelen aikuisena ihmisenä parhaan ystäväni kanssa päivittäin...
Jaa, meillä on lähinnä 1-2 kertaa viikossa. Perheet, työt ja omat harrastukset vie aikaa että kaikkea ei ehdi vaikka haluaisi. (En mä kyllä joka pv haluaisikaan kyllä soittaa)
 
Joo, mullakin oli tuollainen hyvä ystävä sinkkuaikoina, soiteltiin varmasti päivittäin ja tehtiin kaikkea kivaa. Mutta sitten tuli jotain vieläkin käsittämättömiä ongelmia meidän välille. Että ei se ystävyys aina niin kestävää ole. Ymmärrän silti hyvin mitä ajat takaa... :hug:
 

Yhteistyössä