Kuka hullu menee kylpylälomalle!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
Katselin kylpylähintoja ja 2aikuista +2 lasta 2vrk 336 euroa. Pelkät aamiaiset. Huh huh!Onneksi olen itse kiertänyt pienenä kaikki mahdolliset kylpylät niin en enää haikaile, mutta lapsille olisi kiva juttu. Varmaan. Noilla hinnoilla en kyllä lähde.

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Mulle on iskostunut niin lujaa se pöpöjen määrä, mitä kylpylöiden lämpimissä vesissä lilluu, että jo se rajoittaa kylpylään menoa. Tosin se hinta kyllä yhtälailla.

:x joo. Itse en ole edes lapsena nauttinut kylpylöistä yhtään. Minulla on jäänyt kauhukuvat päälle pomppivista lapsista. Eikä nuo itänaapurit asiaa auta yhtään. Käyttäytyvät aika törkeästi välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Mulle on iskostunut niin lujaa se pöpöjen määrä, mitä kylpylöiden lämpimissä vesissä lilluu, että jo se rajoittaa kylpylään menoa. Tosin se hinta kyllä yhtälailla.

:x joo. Itse en ole edes lapsena nauttinut kylpylöistä yhtään. Minulla on jäänyt kauhukuvat päälle pomppivista lapsista. Eikä nuo itänaapurit asiaa auta yhtään. Käyttäytyvät aika törkeästi välillä.

Heh, mä odotin jo, että koska joku hyökkää kimppuun pöpöneuroosin takia... :D Eihän se nyt sinänsä realistista ole, mielikuvat taitaa olla isompi juttu, kuin ne oikeasti altaassa "lilluvat" jutut... ;)

me käydään kerran vuodessa kahden yön kylpyläreissulla vaikka hinta onkin aika suolainen. me säästetään ruokakustannuksissa niin että ostetaan huoneeseen kaupasta eväitä ja kylmää vaativat einekset laitetaan minibaariin, hotelleissahan saa käyttää mikroa maksutta.

Yhteistyössä