Kuka haluaisi olla ystäväni?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen 48 vuotias työkyvytön nainen. Sairauden myötä katosi kaikki ystäviksi luulemani ihmiset. Tuttuja on muutama, mutta ei oikeaa ystävää.
Ja kerrottakoon, että en ole eläkkeellä masennuksedta eikä muusta, mikä jotenkin vaikuttaisi olemiseen. Olen rempseähkö, mutta en hävytön. Osaan jutella ja olla hiljaakin tarvittaessa. Omaan hyvän itsetunnon ja kaipaan ystävää jonka kanssa vaikka jutella kupposen äärellä tai vaikka matkustaakin. Minulla on perhe, mutta se ei ole este.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
vierailija
Olen 48 vuotias työkyvytön nainen. Sairauden myötä katosi kaikki ystäviksi luulemani ihmiset. Tuttuja on muutama, mutta ei oikeaa ystävää.
Ja kerrottakoon, että en ole eläkkeellä masennuksedta eikä muusta, mikä jotenkin vaikuttaisi olemiseen. Olen rempseähkö, mutta en hävytön. Osaan jutella ja olla hiljaakin tarvittaessa. Omaan hyvän itsetunnon ja kaipaan ystävää jonka kanssa vaikka jutella kupposen äärellä tai vaikka matkustaakin. Minulla on perhe, mutta se ei ole este.
Missä päin asut?
 
Joskus ystävät/ystävyys on parhaimmillaan näin etänä, toista sen paremmin tuntematta.
Kuitenkin jokainen tarvitsee myös niitä konkreettisiakin ystäviä.
Toivottavasti löydät sellaisiakin ja vielä enemmänkin kuin yhden.
Vaikka itsekin asun Pirkanmaalla, en ilmoittaudu live- ystäväksesi, mutta muuten voisi kyllä olla mielenkiintoista joskus heittää läppää.
Tuo kirjoittaja, joka kehui meidän kaikkien olevan ystäviäsi täällä oli kyllä sikäli oikeassa, että harvoin olen täällä(kään) huomannut, että olisi neutraalin kirjoittajan kimppuun hyökätty.
Joten lycka till...
 
vierailija
Minäkin liityn mukaan :)

Hieman vanhempi sinua olen, mutta en paljon.

Ystäviä on, mutta suurimpaan osaan pidän yhteyttä vain etänä, koska välimatkat ovat pitkät.

Palstaillaan :)
 
vierailija
Olen 48 vuotias työkyvytön nainen. Sairauden myötä katosi kaikki ystäviksi luulemani ihmiset. Tuttuja on muutama, mutta ei oikeaa ystävää.
Ja kerrottakoon, että en ole eläkkeellä masennuksedta eikä muusta, mikä jotenkin vaikuttaisi olemiseen. Olen rempseähkö, mutta en hävytön. Osaan jutella ja olla hiljaakin tarvittaessa. Omaan hyvän itsetunnon ja kaipaan ystävää jonka kanssa vaikka jutella kupposen äärellä tai vaikka matkustaakin. Minulla on perhe, mutta se ei ole este.
Jos rekkaudut tänne saat puhua rauhassa säästä ja siitä mitä olet päivittäin syönyt. Muuten et jaksa kauaa. Onnea kaverin löytämiseen.
 
Jos rekkaudut tänne saat puhua rauhassa säästä ja siitä mitä olet päivittäin syönyt. Muuten et jaksa kauaa. Onnea kaverin löytämiseen.
Hyvin oon jaksanut vuosia ja saanut ihan liveystäviäkin täältä, vaikka oon tällainen suht provosoiva kirjoittelija. :sneaky:

Onnea ap kavereiden, ja miks ei ihan ystävienkin metsästykseen. ❤
 
  • Tykkää
Reactions: train

Yhteistyössä