Ö
öö
Vieras
Se oli viikonlopun hoidossa, jossa sai tehdä ihan mitä lystäs: repiä tyynyt palasiksi,syödä pöydiltä yms eikä kertaakaan kielletty mitään. Meillä kotona on tiukat säännöt,tarkoittaen: ruokaa ei pöydiltä varastelle, siellä pöydällä ei loikita, tavaroita ei revitä(sitävarten on koiran omat lelut), kotona jos koira harrastaa ei sallittua käytöstä-kielletään, jos ei tehoa- kielletään uudestaan(tällöin käytän kovempaa ääntä), jos ei vieläkään tehoa- koira saa mennä rauhoittumaan kodinhoitohuoneeseen.
Sitten päästään itse asiaan: koira yritti napata pöydältä aamupalaleipäni(ei ole koskaan ennen edes yrittänyt )- sanoin ei-koira murisi minulle! Sitten siinä touhusin omiani,ja taas se yritti sitä leipää pöydältä-sanoin ei ja se alkoi taas murista, päätin laittaa sen kodinhoitohuoneeseen, kun se kävi minua käteen kiinni- siis mitä ihmettä!!! Se ei ole koskaan käyttäytynyt näin! Voiko se johtua vaan tosta hoitopaikasta missä se oli?
Sitten päästään itse asiaan: koira yritti napata pöydältä aamupalaleipäni(ei ole koskaan ennen edes yrittänyt )- sanoin ei-koira murisi minulle! Sitten siinä touhusin omiani,ja taas se yritti sitä leipää pöydältä-sanoin ei ja se alkoi taas murista, päätin laittaa sen kodinhoitohuoneeseen, kun se kävi minua käteen kiinni- siis mitä ihmettä!!! Se ei ole koskaan käyttäytynyt näin! Voiko se johtua vaan tosta hoitopaikasta missä se oli?