Kuka fiksu tietäisi tähän vastausta! (asiaa uusista rattaista)!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lumihiutale"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lumihiutale"

Vieras
Vai tietääkö vielä kukaan?

Ajateltiin ostaa Gracon mosaic matkarattaat autoon pikkurattaiksi. Yhdistelmien ratasosa on muuten käytössä. MUTTA en todella haluisi kumpiakaan noista nykyisistä väreistä! Aivan liian synkkiä ja tummia lapselle. Viime vuonna sentään jotain pirteämpiäkin värejä oli. Käytettyjä en halua, ellei ole lähes uutta vastaavat.

Ja itse kysymykseen eli onko joku kuullut, että Gracolle olisi tulossa uusia värejä ensi vuoden mallistoon vai pysyykö nämä samat suppeat värivalikoimat?? :/

Ulkomaalaisilta sivuilta löytyy vaikka mitä ihania värejä tytölle!! Mutta ainakaan yhdeltä sivulta toimitus Suomeen ei ollu mahdollinen. Onko joku tilannut ulkomailta Gracoja, joissa olisi ollut luotettavat ja sujuvat kaupat lähetyksineen?

Ei oo totta!! Tuolla olisi juuri sen väriset jotka haluaisin..Yksi mutta tässä on...Olen aivan surkea englannissa ja en yhtään osaa luottaa tuohon, saati sitten ostaa tuolta! Eli pitäis varmaan rekisteröityä ja miten toi sit menee? Anteeksi tyhmyyteni...:( Entäs kun hinnat on eri rahassa, toki osaan ne jonkun laskurin avulla kääntää euroiksi, mutta mites maksuasiat jne?

http://cgi.ebay.com/NEW-Graco-Baby-Girl-Mosaic-Stroller-Juliette-NWT-/120652229392?pt=Strollers&hash=item1c176eeb10

Osaisko joku selittää mulle esim.tästä että onnistuuko lähettäminen Suomeen ja mitä muuta tulee ottaa huomioon?

Ainakin pari vuotta sitten gracon mosaicit olivat ihan surkeat, enää en osta mitään sen merkkistä. Pahoittelen, että tungin oman mielipiteeni kanssa tähän, ethän sitä kysynyt...

[QUOTE="a p";22565626]http://cgi.ebay.com/NEW-Graco-Baby-Girl-Mosaic-Stroller-Juliette-NWT-/120652229392?pt=Strollers&hash=item1c176eeb10

Osaisko joku selittää mulle esim.tästä että onnistuuko lähettäminen Suomeen ja mitä muuta tulee ottaa huomioon?[/QUOTE]

Ja siis tuohon sun kysymykseen, niin ainakaan tuo myyjä ei lähetä Suomeen (kohta Shipping)

Voi kiitos "mie"!! :) Näin sitä tyhmä viisastui kun kysyi..:)

Ja "vieras": Olen kuullut näistä tosiaan montaa mieltä olevia käyttäjiä ja otan sen riskin kuitenkin..:D Ne vaikuttaa kuitenkin ihan näppäriltä rattailta ja kun ei tule mitenkään kovaan käyttöön vaan kevyemmiksi rattaiksi kaupungille.

Yhteistyössä