Kuka ei tykkää näistä helteistä?

  • Viestiketjun aloittaja Laura
  • Ensimmäinen viesti
Gluteus maximus
Olen aina ollut talvi ihminen. kesässä on se hyvä puoli, että lapsia ei tarvitse pukea...muuta en ole vielä keksinyt. Meidän koirakin kärsii niin paljon, että ihan ottaa sydämestä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Olen aina ollut talvi ihminen. kesässä on se hyvä puoli, että lapsia ei tarvitse pukea...muuta en ole vielä keksinyt. Meidän koirakin kärsii niin paljon, että ihan ottaa sydämestä!

Muutetaanko Lappiin
:wave:
Se on suuri haaveeni ja toivottavasti joskus toteutuu. Tuo ukkeli ei vaan ole kovin innoissaan, mistähän johtuu ;)
 
hei älkää oikeesti viittikö valittaa, kun on ihana kesä!! Minä en valita helteistä ja jos niin käy niin aina palautan viime talven 38 asteen pakkasaamut mieleen, kun auto ei käynnisty |O nuorimmaiset mukaan vaan ja potkukelkkailemaan hirveissä varusteissa hirveemmässä kiireessä reilu kilometri päikkyyn ja sit siitä viel ite töihin pari kilsaa :snotty: niin kylmä tuli, ettei sanoin voi kuvailla :x En yhtään kaipaa moista tilannetta. Ihana aamulla laittaa vain shortsit ja t-paita ja sandaalit jalkaan ja menoks!
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Pandora:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Olen aina ollut talvi ihminen. kesässä on se hyvä puoli, että lapsia ei tarvitse pukea...muuta en ole vielä keksinyt. Meidän koirakin kärsii niin paljon, että ihan ottaa sydämestä!

Muutetaanko Lappiin
:wave:
Se on suuri haaveeni ja toivottavasti joskus toteutuu. Tuo ukkeli ei vaan ole kovin innoissaan, mistähän johtuu ;)

Me ollaan mietitty tuota asiaa miehen kanssa ihan oikeasti. Muuttoa Lappiin nimittäin. Työpaikat kuitenkin täällä, niin ei sitä ihan tuosta noin vain voi lähteä.
 
mutta muuten lämmin on ihan kiva. Hieman sais tuulla niin ötököitä ei olis niin paljon. Vähän kun rivvauttas niin tulis raikkaampi. Aurinko säteilee nyt liikaa, sen tunnen. Oon hirmu huolissani paloarkuudestani, oon sen viisuvoittajan vihaama vitivalkoinen, kuultavaihoinen..ups..en niin suomalainen :D Tukka on tumma.. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pandora:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Olen aina ollut talvi ihminen. kesässä on se hyvä puoli, että lapsia ei tarvitse pukea...muuta en ole vielä keksinyt. Meidän koirakin kärsii niin paljon, että ihan ottaa sydämestä!

Muutetaanko Lappiin
:wave:
Se on suuri haaveeni ja toivottavasti joskus toteutuu. Tuo ukkeli ei vaan ole kovin innoissaan, mistähän johtuu ;)

Me ollaan mietitty tuota asiaa miehen kanssa ihan oikeasti. Muuttoa Lappiin nimittäin. Työpaikat kuitenkin täällä, niin ei sitä ihan tuosta noin vain voi lähteä.
Mutta mie voin kertoa, ettei sekään auta! |O ;) Kyllä täälläkin on kuuuuuma!
 

Yhteistyössä