mä yli 20 v yhteiseloa jo
Gekkolisko 26.11.2008 #4 Nykyistä miestäni en ole pettänyt enkä tule pettämäänkään. Yhdessä ollaan oltu 11v.
Tipu Topakka 26.11.2008 #6 :wave: Yhdessä 8v (nuorempana tuli kokeiltua tarpeeksi, että tässä suhteessa ei halua eikä tarvetta )
:wave: Yhdessä 8v (nuorempana tuli kokeiltua tarpeeksi, että tässä suhteessa ei halua eikä tarvetta )
neiti Apila 26.11.2008 #9 En ole ikinä pettänyt ketään kumppaniani. En pystyisi siihen, olen huono valehtelemaan.
Turbojurpo 26.11.2008 #12 "Ken katsoo toista himoiten, on sydämessään tehnyt huorin hänen kanssaan." Jos tuo on määritelmänä, niin minä en voi ilmoittautua. Muuten kyllä.
"Ken katsoo toista himoiten, on sydämessään tehnyt huorin hänen kanssaan." Jos tuo on määritelmänä, niin minä en voi ilmoittautua. Muuten kyllä.
PipariSuu 26.11.2008 #17 Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo: "Ken katsoo toista himoiten, on sydämessään tehnyt huorin hänen kanssaan." Jos tuo on määritelmänä, niin minä en voi ilmoittautua. Muuten kyllä. Click to expand... Mää määrittelen makaamisesta...
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo: "Ken katsoo toista himoiten, on sydämessään tehnyt huorin hänen kanssaan." Jos tuo on määritelmänä, niin minä en voi ilmoittautua. Muuten kyllä. Click to expand... Mää määrittelen makaamisesta...
Gluteus maximus 26.11.2008 #19 Minä :wave: Missään suhteessa en ole pettänyt. 10v ollaan yhdessä oltu, niistä 3v naimisissa.
täällä myös 26.11.2008 #25 Elämässäni vain tämän yhden kanssa ollutkin vain. Yhteistä polkua pian vuosikymmen takana. Kerran näin unta, että petin ja siitäkin tuli ihan karseen paha olo. En pystyis mitenkään pettämään.
Elämässäni vain tämän yhden kanssa ollutkin vain. Yhteistä polkua pian vuosikymmen takana. Kerran näin unta, että petin ja siitäkin tuli ihan karseen paha olo. En pystyis mitenkään pettämään.