Kuka EI ole kokenut seksuaalista väkivaltaa?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
En minäkään ole, mutta kaveripiiristäni tiedän kaksi jotka ovat joutuneet kokemaan insestiä, kaksi jotka on raiskattu, yhden jota on raiskannut oma mies avioliitossa. Eikä yksikään näistä kusipäistä ole joutuneet oikeuteen :(

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika vähän vastauksia. Minäkään en voi myöntävästi vastata tähän kysymykseen.
a) kaikki palstalla tällä hetkellä olevat eivät vastaa kysymykseen, vaikka vastaus olisi ei

b) palsta ei edusta koko Suomen naisväestöä

Raiskaus/hyväksikäyttö on hirvittävä asia, mutta en usko, että suurin osa naisista olisi joutunut raiskatuksi. Ainakin haluan uskoa niin.

Ja vastaus, en ole joutunut raiskatuksi yms. Eikä kukaan ystävistäni.

Nuorempana joutui kokemaan, ainakin jollain asteella. Kaverini kanssa olin tapaamassa erästä nuorta miestä. Kyseinen mies suuteli minua ja se oli ok. Kun ilmoitimme kaverini kanssa lähtevämme, mies painoi minua seinää vasten, eikä meinannut päästää lähtemään. Onneksi kaverini puhelin sattui soimaan ja häiritsemään miestä niin, että pääsin livahtamaan pois hänen ja seinän välistä.
Traumoja ei ole jäänyt, koska asian käsittelin kaverini kanssa heti tapahtuman jälkeen ja mitään ei kuitenkaan loppujen lopuksi ehtinyt tapahtua.

Voi kääk
Mikä sitten katsotaan seksuaaliseksi hyväksikäytöksi? Mäkin joskus iskin baarista miehen, joka sanoi ettei se jaksa, kun se on niin kännissä. Siltikin kuksin sen kanssa koska mä halusin.
Aamulla se oli ihan tyytyväinen, juotiin kahvitkin. Mutta raiskasinko mä sen?

siksipä ex
En minäkään ole, mutta kaveripiiristäni tiedän kaksi jotka ovat joutuneet kokemaan insestiä, kaksi jotka on raiskattu, yhden jota on raiskannut oma mies avioliitossa. Eikä yksikään näistä kusipäistä ole joutuneet oikeuteen :(
Aika paljon sulla noita tuttuja joista ei yleensä jutella. Harva kertoo moista.

vieras
a) kaikki palstalla tällä hetkellä olevat eivät vastaa kysymykseen, vaikka vastaus olisi ei

Raiskaus/hyväksikäyttö on hirvittävä asia, mutta en usko, että suurin osa naisista olisi joutunut raiskatuksi. Ainakin haluan uskoa niin.

Vaikka suurin osa ei olisikaan itse joutunut moista kokemaan, luulen silti, että jokainen meistä tuntee ainakin yhden jolle on käynyt näin. Valitettavan yleistä ja suurin osa näistä mulkuista jatkaa elämäänsä kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Minä tunnen 8 naista, joille on jossain vaiheessa elämää tehty seksuaaliväkivaltaa (eri asteisia ja aivan erilaisista taustoista nämä ihmiset), minä mukaan lukien ja 3 naista jotka on yritetty raiskata. Eikä tuttavapiirini edes ole kovin laaja :LOL:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Voi kääk:
Mikä sitten katsotaan seksuaaliseksi hyväksikäytöksi? Mäkin joskus iskin baarista miehen, joka sanoi ettei se jaksa, kun se on niin kännissä. Siltikin kuksin sen kanssa koska mä halusin.
Älä viitti tulla jauhaa paskaa siihen.

oo
Alkuperäinen kirjoittaja Voi kääk:
Älä viitti tulla jauhaa paskaa siihen.
Ei kun sillä, että käännä tää niin päin, että mä olisinkin ollut mies ja toi mun iskemäni nainen.
Olisiko se sitten ollut seksuaalista hyväksikäyttöä?

Enkä mä puolustele mitään raiskauksia, enkä hyväksikäyttöjä.

Ccc

Vaikka suurin osa ei olisikaan itse joutunut moista kokemaan, luulen silti, että jokainen meistä tuntee ainakin yhden jolle on käynyt näin. Valitettavan yleistä ja suurin osa näistä mulkuista jatkaa elämäänsä kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Minä tunnen 8 naista, joille on jossain vaiheessa elämää tehty seksuaaliväkivaltaa (eri asteisia ja aivan erilaisista taustoista nämä ihmiset), minä mukaan lukien ja 3 naista jotka on yritetty raiskata. Eikä tuttavapiirini edes ole kovin laaja :LOL:
En tunne yhtäkään kenelle olisi näin käynyt. Ei ole myöskään itselleni

Yhteistyössä