KUKA EI LÄHDE ULOS ILMAN MEIKKIÄ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhamainen(ko)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhamainen(ko)

Vieras
Tunnustan,olen niin turhamainen etten tosiaankaan IKINÄ lähde ulos,esim.kauppaankaan ilman meikkiä.Ainakin pohjustus,kulmat ja ripsari pitää olla!Minulle vaan meikkaus on sama kuin esim.pukeminen.Eli ilman meikkiä kulkeminen tuntuu alastomalta.

En siis tunne itseäni mitenkään kauhean rumaksi ilman meikkiä,mutta meikkaus on tapa.Joskus ärsyttävä sellainen,kun ei aina jaksaisi meikata.Mutta pakko!:/

Jeps :wave: korkeintaan roskat voin viedä ilman meikkiä, mut muuten en mee mihinkään ilman meikkiä. Vähintään ripsaria ja puuteria pitää olla. Mulle on joskus sanottu, että kun poistuu kotoa ilman meikkiä, on kaikki toivo jo menetetty :D

Näin kesäisin jää tuo ripsivärinkin käyttö vähiin... silmät vuotaa heinäallergian takia. Mutta kunhan syksy saapuu, on uuden ripsarin osto edessä. Onko joku ottanut kestovärjäksen ripsiin? kannattiko?

Aina on meikit päällä jos poistun kotoa ja hyvin harvoin olen kotonakaan ilman yhtään mitään meikkiä!!

Joku kommentoi tuolla ett onneksi ei ole tuollaista pulmaa...Miten niin ONNEKSI ja PULMAA?!? :)

Minä en astu ovesta ulos ainakaan ilman ripsiväriä!! Mitään pulmaa asia ei minulle ainakaan tuota sillä meikkaan ja laitan tukkani vaikka tietäisin olevani koko päivän kotona neljän seinän sisällä.. En siis kulje tukka pystyssä olman meikkiä muutoinkaan.. Mieskin on paljon tyytyväisempi kun en näytä jostain ladonovesta revityltä..

Ja meinaan laittaa itseni myös joka päivä sairaalassa kun vaavi syntyy, niin tein ensimmäisenkin aikoina ja taatusti teen nytkin..

No kotipihalle ja silleen voin mennä ilman meikkiä, joskus jollekin kaverille olen saattanut mennä naturellina, jos tiedän, että siitä ei liikuta mihinkään.
Yleensä laitan sävyttävällä päivävoiteella pohjan, ripsarin ja hiukan luomiväriä. En siis mitään massiivista meikkiä kuitenkaan.
Jäin koukkuun, pari vuotta sitten en meikannut kuin juhliin...

Alkuperäinen kirjoittaja Lintu:
Minä en astu ovesta ulos ainakaan ilman ripsiväriä!! Mitään pulmaa asia ei minulle ainakaan tuota sillä meikkaan ja laitan tukkani vaikka tietäisin olevani koko päivän kotona neljän seinän sisällä.. En siis kulje tukka pystyssä olman meikkiä muutoinkaan.. Mieskin on paljon tyytyväisempi kun en näytä jostain ladonovesta revityltä..

Ja meinaan laittaa itseni myös joka päivä sairaalassa kun vaavi syntyy, niin tein ensimmäisenkin aikoina ja taatusti teen nytkin..

Hih,niin tein minäkin jokaisen kohdalla.Jotenkin oli sitten piristyneempi olokin.Kun ei ne sairaalan vaatteetkaan kovin oloa kohentaneet :whistle:

Saatan ulkoilla omassa pihaympäristössä ilman meikkiä, varsinkin kesäisin kun kasvot on hieman ruskettuneet. Muuten laitan yleensä aina meikkivoiteen, peitepuikkoa ja puuteria kasvoilleni. YKSINKERTAISESTI SIKSI ETTÄ kasvoissani on jonkin verran arpia (johtuen finnien rassauksesta joskus....) ja useimmiten finnejä. Näistä vitsauksista kun pääsisi eroon niin voisin kulkea ilman meikkiä ihmisten ilmoilla!
Töihin en esimerkiksi mene IKINÄ ilman meikkiä! Turhamaisuuden vuoksi en meikkaa...!

joskus saatan käydä lähikaupassa jos on laiska päivä eikä ole jaksanut muutenkaan tehdä mitään. yleensä aina on meikkiä, ainakin pohjustus, silmänalusten peittäminen, huulikiilto ja ripsari. yleensä enemmän kun tykkään meikata.

Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:
Aina on meikit päällä jos poistun kotoa ja hyvin harvoin olen kotonakaan ilman yhtään mitään meikkiä!!

Joku kommentoi tuolla ett onneksi ei ole tuollaista pulmaa...Miten niin ONNEKSI ja PULMAA?!? :)

No minä vastaan omalta osaltani,vaikken tota kirjottanutkaan=) Minä en jaksais olla koko aikaa meikkaamassa(turhamaista minulle).Luonnonkaunis on minusta hyvä,tai tykkään siis ite olla näin=) Enkä ees osaa meikata ja näin ollen en myöskään niitä omista juurikaan=) Mulle ois hermoja raastavaa alkaa tällään heti aamusta ihan vaan että vois viiä roskat.Miksi semmosellekkin matkalle pitää alkaa tälläytyyn??Onko teijän miehet ees nähnyt teitä ilman meikkiä ikinä?=) Ite en ymmärrä just tota että ei missään voi käyä ilman meikkiä.Miksi?

Mä en laita itseäni ihan joka päivä - leikkipuistossa, lenkillä ja lähikaupassa voin hyvin käydä kotipäivänä ihan naturellina. Tosin ilman hiustenlaittoa en kehtaa olla edes neljän seinän sisällä yksin, eli oli miten laiska päivä tahansa, tälle kuontalolle on pakko tehdä jotain.

Mut siis yleensä meikkaan kyl kevyesti: pohjustus, rajaus, ripsari ja aurinkopuuteri on must. Mä tykkään vaan olla huolitellun näköinen, en koe sitä mitenkään raskaaksi velvollisuudeksi...

Yhteistyössä