Kuka edustamaan Suomea Euroviisuissa 2021?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti

Kuka edustamaan Suomea Euroviisuissa 2021?


  • Äänestäjiä yhteensä
    4
Annoin äänen tuolle Blind Channelille. Oskr oli myös kohtuullinen, mutta menestystä tuonee tuo synkistelylinja todennäköisemmin. Soundi on kyllä hieman liikaakin Linkin Parkin kaltainen....
 
Mä en ole kuullut yhtään kappaletta joten Pandoralle ääni koska Pandora.
Muutan vastausta jos joskus kuulen kappaleet ja mieleni muuttuu.
Pitäis kai jaksaa kuunnella noi jotta voisi äänestää. *haukotus*
Tässä aakkosjärjestyksessä, osa 1

Aksel - Hurt

Blind Channel - Dark Side

Danny - Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Tässä aakkosjärjestyksessä, osa 1

Aksel - Hurt

Blind Channel - Dark Side

Danny - Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua
Kiitos!
Ekalla on ihan kiva ääni, kappale umpitylsä. Ei jatkoon.
Toka, hmmm..... miten sen sanois nätisti... jotain hyvää->ehkä juurikin tuo linkin parkmaisuus joka kuitenkin kuulostaa liikaakin kopiomaiselta ja mitä ihmettä se apinaääntely tuossa on? Lisäksi kuiskimiset latistaa kappaleen kuin kappaleen siis ei jatkoon!
Kolmonen eli Danny, voi luuuoja miten tylsä! Mä luulin että siinä olis jotain ytyä mutta tuo kirjaimellisesti on joku hautajaisviisu! Ei jatkoon!

En jaksanut yhtään noista kuunnella loppuun asti, tuskin olisi loppu pelastanut. Kuuntelin kännykällä joten välttämättä kappaleet ei pääse täysin oikeuksiinsa. Näistä kolmesta jos kuitenkin pitäisi valita, niin paras oli tuo linkin park kopio.
 
Eka, Kankaanniemi vai mikä nyt olikaan, okei biisi ja esitys ja kaikin puolin kunnollinen.

Toisen jätin puolitiehen, liian levotoomia, meluisia, ärsyttäviä pitkätukkapoikia. Päänsärkymusiikkia,

Danny. Noh. Hittihän tosta tulee sit ku se kuolee mutta ei mikään Euroviisubiisi ku eioo englanniksi.

Ilta. Perinteinen vinkuvinkubiisi. Suomeksi. Ei mitään mahdollisuutta. Kesken jätin tänkin.

Laura. Voikohan tavallisempaa biisiä olla? Mut on edes englanniksi. En jaksanut loppuun.

Oskar. Öh. Kuulinko mä tän jo ekana? Tosin se eka oli herkempi.

Teflon Bro et Pandora. Siis mähän rakasta Pyhimyksen sanoituksia mutta tää on ihan kakki! Äkkiäpäkkiä kiinni länttäsin.


Noistako pitää valita?
Emmää.
 

Yhteistyössä