mä :wave: tiskikone ja pesukone pyörii jo!
ja toinenkin koneellinen luvassa pyykkiä
ja toinenkin koneellinen luvassa pyykkiä
Mun tuli jo hiki ja rupesi väsyttämään, kun luin tekstiäs :ashamed: .Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Täällä :wave: . Tiskipesukone pyörii, pian imuroin, vaihdan petivaatteet, laitan pesukoneen pyörimään ja sitten alan väsäämään sämpylätaikinaa
et sä viitsis, viitsisitsä... tulla tännekki touhuumaanAlkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Täällä :wave: . Tiskipesukone pyörii, pian imuroin, vaihdan petivaatteet, laitan pesukoneen pyörimään ja sitten alan väsäämään sämpylätaikinaa
Muut niinkin menee, mutta toi essee :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:ekan koneellisen pyykit kuivumassa, toinen koneellinen pyörii.
mies ja lapset saatettu töihin, keittiö siivottu aamupalaräjähdyksen jäljiltä.
kohta heitän petivaatteet partsille, tartun imuriin ja sit alan väsäämään nelisivuista esseetä aiheesta "Minä puhujana" :headwall:
Voi kuule, tuo oli vasta alkua .Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:Mun tuli jo hiki ja rupesi väsyttämään, kun luin tekstiäs :ashamed: .Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Täällä :wave: . Tiskipesukone pyörii, pian imuroin, vaihdan petivaatteet, laitan pesukoneen pyörimään ja sitten alan väsäämään sämpylätaikinaa
Munkin siis pitäis vähän siivota, kun ei oo viikkoon jaksanut...
Mulla on eka vapaailta tällä viikolla... josko tulisin siis sen käyttämään teidän huushollin siivoamiseenAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:et sä viitsis, viitsisitsä... tulla tännekki touhuumaanAlkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Täällä :wave: . Tiskipesukone pyörii, pian imuroin, vaihdan petivaatteet, laitan pesukoneen pyörimään ja sitten alan väsäämään sämpylätaikinaa
mun pitäis tapetoida, mut ens pitäis leipoo viikonlopun synttäreille...Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Ajatustyö on jo aloitettu. :saint:
Olis tarkoitus purkaa kaappi pois eteisestä. Maalata eteinen ja hakea sinne vähän uutta kalustetta
Juu kyllä remontti aina kotityöt voittaa...Alkuperäinen kirjoittaja koti-aasi:mun pitäis tapetoida, mut ens pitäis leipoo viikonlopun synttäreille...Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Ajatustyö on jo aloitettu. :saint:
Olis tarkoitus purkaa kaappi pois eteisestä. Maalata eteinen ja hakea sinne vähän uutta kalustetta
*tahtoo vaan tehä remonttia *
no ihan aina ja eihän voi olla ihan siistiä, jos on remontti kesken...Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Juu kyllä remontti aina kotityöt voittaa...Alkuperäinen kirjoittaja koti-aasi:mun pitäis tapetoida, mut ens pitäis leipoo viikonlopun synttäreille...Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Ajatustyö on jo aloitettu. :saint:
*tahtoo vaan tehä remonttia *
Tarjoiluthan voi ostaa viime tipassa vaikka kaupastakin