Kuka Aloittanut Jo Päivän Askareet?!

justiin tein puuron miulle ja neitille. enkä varmaan ruuanlaittoa enempää tänään tee. kauhee yskä ja nuha. kipeenä kotona siis oon. pomo sano että pysy siellä vaan elä missään nimessä tuu tänne :LOL: :LOL: :ashamed:
 
No on mulla yksi kone pyykkiä tuolla odottamassa kuivaan pääsyä ja olenhan mä jo ruokkinut kaksi lasta ja laittanut koulutiielle, kolmas tuossa juuri vetelee aamupalaansa, itselle pitäis kaivaa jotakin muuta vaatetta päälle kuin aamutakki, niin pääsee hommat alkamaan, mitä onneks ei ole kuin imurointi ja pientä siistimistä. Sitten pihalle pojan kanssa möyryämään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Täällä :wave: . Tiskipesukone pyörii, pian imuroin, vaihdan petivaatteet, laitan pesukoneen pyörimään ja sitten alan väsäämään sämpylätaikinaa :)
Mun tuli jo hiki ja rupesi väsyttämään, kun luin tekstiäs :D :ashamed: .
Munkin siis pitäis vähän siivota, kun ei oo viikkoon jaksanut...
 
ekan koneellisen pyykit kuivumassa, toinen koneellinen pyörii.
mies ja lapset saatettu töihin, keittiö siivottu aamupalaräjähdyksen jäljiltä.
kohta heitän petivaatteet partsille, tartun imuriin ja sit alan väsäämään nelisivuista esseetä aiheesta "Minä puhujana" :headwall:
 
Koneet pyörii ja pieni aamulenkki tehty. Sitten hetki istuskelua ja nuorempi menee nukkumaan. Sillä aikaa laitan yleensä pyykit ja puhtaat astiat kaappiin. Kun tekee ripeästi jää aikaa taas istahtaa koneelle ja juoda aamukahvit nro2 :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
ekan koneellisen pyykit kuivumassa, toinen koneellinen pyörii.
mies ja lapset saatettu töihin, keittiö siivottu aamupalaräjähdyksen jäljiltä.
kohta heitän petivaatteet partsille, tartun imuriin ja sit alan väsäämään nelisivuista esseetä aiheesta "Minä puhujana" :headwall:
Muut niinkin menee, mutta toi essee :headwall:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Täällä :wave: . Tiskipesukone pyörii, pian imuroin, vaihdan petivaatteet, laitan pesukoneen pyörimään ja sitten alan väsäämään sämpylätaikinaa :)
Mun tuli jo hiki ja rupesi väsyttämään, kun luin tekstiäs :D :ashamed: .
Munkin siis pitäis vähän siivota, kun ei oo viikkoon jaksanut...
Voi kuule, tuo oli vasta alkua :D.

Mutta hyvä kun tuli hiki, sehän käy sitten jo ihan liikunnasta tuo lukeminen ;). Tsemppiä vaan, sitten kun alkaa niin kyllä se siitä lähtee...tai jotain :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Täällä :wave: . Tiskipesukone pyörii, pian imuroin, vaihdan petivaatteet, laitan pesukoneen pyörimään ja sitten alan väsäämään sämpylätaikinaa :)
et sä viitsis, viitsisitsä... tulla tännekki touhuumaan
:D
Mulla on eka vapaailta tällä viikolla... josko tulisin siis sen käyttämään teidän huushollin siivoamiseen :D
 
harmaahiiri
laittanu esikon kouluun, lapsille aamupalat, imuroinu, tiskannu, pyykki-ja tiskikone pyörii, pyyhkiny pölyjä, vieny roskapussin...muuten en ois näin ahkera mutta vieraita tulee =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja koti-aasi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Ajatustyö on jo aloitettu. :saint:
Olis tarkoitus purkaa kaappi pois eteisestä. Maalata eteinen ja hakea sinne vähän uutta kalustetta :p
mun pitäis tapetoida, mut ens pitäis leipoo viikonlopun synttäreille...
*tahtoo vaan tehä remonttia :D *
Juu kyllä remontti aina kotityöt voittaa... :D
Tarjoiluthan voi ostaa viime tipassa vaikka kaupastakin :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Alkuperäinen kirjoittaja koti-aasi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Ajatustyö on jo aloitettu. :saint:
Olis tarkoitus purkaa kaappi pois eteisestä. Maalata eteinen ja hakea sinne vähän uutta kalustetta :p
mun pitäis tapetoida, mut ens pitäis leipoo viikonlopun synttäreille...
*tahtoo vaan tehä remonttia :D *
Juu kyllä remontti aina kotityöt voittaa... :D
Tarjoiluthan voi ostaa viime tipassa vaikka kaupastakin :whistle:
no ihan aina :D ja eihän voi olla ihan siistiä, jos on remontti kesken... :whistle:
kieltämättä vähän kävi mielessä... jos hakis kaupasta ja vaan tapetois B)
 

Yhteistyössä