Kuka aikoo kesällä johonkin festareille?

Ilosaarirock olis kiva, mutta tod.näk sinne ei olla menossa :/ se kun ei ole mikään Tuska-festari, joten lapsen mukaan ottaminen ei taida onnistua. Liikaa humalaisia ja yleistä sekoilua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Monena vuonna kävin Nummirokissa, mut ei jaksa enää. Provinssiin vois ostaa yhden päivän lipun.

Mä olin viimeksi Nummirockis 2003, oltiin siellä vain lauantaina ja mä olin kuskina, koska olin raskaana. Kävin kattomas Lordin, että ilmankos likka tykkää siitä :D :xmas: B)

Ukolla on bändiensä kanssa keikka muutamilla festareilla ja olin ajatellut ainakin yhden keikan käydä katsomassa.Vielä en oo suunnitellut sen tarkemmin,meen ihan fiiliksen mukaan! =) Viimeksi kun oon festareilla ollut niin vuosi oli 2003 ja Tuska-festarit kyseessä.

en halua paljastaa nimimerkkiäni, koska seuraavalla kysymyksellä paljastaisin asuinpaikkakuntani:

tarvisko kukaan yösijaa/suihkupaikkaa provinnssiin?

tuli varmaankin selväksi että seinäjoella asun mä...

Tuskaan on päästävä kolmeksi päiväksi B)
Nightwishin keikan vois kuunnella ainakin ulkopuolelta, en tiiä raaskinko sisään asti... Saa nähä.

Lisäks Myötätuulirock ja Ankkarock on mahdollisia, muttei varmoja...

Mun musafanitus ei loppunu teinivuosiin, enkä ajatellu lopettaakaan sitä ihan lähiaikoina... :whistle:

Vaan nytkö mulle tuli pakkoreissu Ouluun???? :o |O |O |O
Meinaan Satyricon :heart: soittelis siellä elokuussa. Onk ihan pakko lähteä? Eikö kukaan voi käskeä niitä tännepäin keikalle? B)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miten mä oon aina luullu et nuo on ihan teini-juttuja :D mut niin vaan mammat hyppii onnessaan täällä. no ehkä sit olin ihan väärässä :D

Ehei, ei ne todellakaan ole ihan teinijuttuja! Noilla festareilla on monelle ainoa mahdollisuus nähdä suosikkibändinsä joten miksi ei sinne menisi?

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mun musafanitus ei loppunu teinivuosiin, enkä ajatellu lopettaakaan sitä ihan lähiaikoina... :whistle:

Vaan nytkö mulle tuli pakkoreissu Ouluun???? :o |O |O |O
Meinaan Satyricon :heart: soittelis siellä elokuussa. Onk ihan pakko lähteä? Eikö kukaan voi käskeä niitä tännepäin keikalle? B)

Satyricon Ja Mayhem!!

Eli jalometalliin. Tuskaan. Sitten käyn maidenin keikalla.

Yhteistyössä