Kuivat kädet, mistä apu? kaikkea jo kokeiltu!

  • Viestiketjun aloittaja "A p"
  • Ensimmäinen viesti
"A p"
Ja millähän konstilla saisi kynsinauhat pysymään siistinä, että eivät repeilisi? olen rasvannut käsiä useammallakin eri voiteella useasti päivässä, apteekin perusvoiteet kaikki kokeiltu. nyt ostin malu wilz käsivoidetta, nyt purkki melkein tyhjä ja ihan floppi koko voide. Kädet ihan kuivat ja kämmenen ihoa kiristää kynsi nauhat revenneet entistä pahemmaks.

Erilaisia kynsinauha voiteita ja öljyjä tullu kokueiltua useita, nämä perus mavala, trind, lumene ym. puuvillahanskoja käytin yhdessä vaiheessa mutta siitäkään ei ole ollut hyötyä. Että, mitähän vielä voisi kokeilla? syön terveellisesti ja juon tarpeeksi vettä, iho ei kuiva muualta kuin käsistä. Talvisin kyllä kuivaa myös jalat mutta niihin autaa ihan tavan perus apteekin rasva suihkun jälkeen.
 
"vieras"
Syöt kuulemma terveellisesti(mitä se sitten tarkoittaakaan:whistle:) MUTTA syötkö tarpeeksi rasvaa;oliiviöljy, kookosöljy, pähkinät jne auttoi ainakin mulla. Eipä tartte enää ihoa rasvailla...:)
 
"A p"
Kaverilta sain käsienkuorinta voidetta jota sen yhden putelin käytinkin mutta en kyllä mitään eroa huomannu.

Body shopin hamppu käsivoidekkin on kokeiltu, tuntui vielä kuivattavan enemmän, ihan kuin tuo malu wilz voide. Omega kapseleita syönyt jo useamman vuoden. biotiinia söin välillä ja sillä sai vain kivikovat kynnet.
 
"vieras"
Olen atoopikko ja käytän muuten luonnonkosmetiikkaa, mutta kun kädet ovat pahassa kunnossa, niin pesen pH5-Eucerin hajusteettomalla suihkuöljyllä (kätevästi pumppupullossa) ja kosteutan Favoran käsivoiteella (sisältää B5-vitamiinia).
 
"hmmm"
mulla toimii Lumenen artic aqua syväkosteuttava käsivoide ja laitan tätä yöksi, välillä käytän Vaseline healty hand & nail käsirasvaa tämä autaa kynsinauhoihin ja lisäksi välillä ostan sen nimistä käsirasvaa kuin emännän käsirasva tää on ainakin mun kätösille tois hyvää.
 
asiak
Syötkö monipuolisesti vitamiineja.

KOKEILE TUMMELIA!! Tai sit ettet viikkon käytä mitään saippuoita etkä rasvoja.. anna käsiin tulla luonnollinen rasvakerros. Jos jatkuvasti peset ja rasvaat ni iho ei kerkeä uusiutua
 

Yhteistyössä