kuivaksi opettelusta

• Viestiketjun aloittaja justus
  • Ensimmäinen viesti
justus
Poika on nyt 2.5-v ja on kuiva kotona ilman vaippaa. Heti jos laitta edes pienet housut jalkaan tekee pissat housuihin. Olisiko tässä apua kuivaksiopetteluhousuista? Tarhaan mennään taas viikon päästä eikä siellä luonnollisestikkaan voi olla paljaalla pyllyllä. =)

a_p
En viitsisi vielä tarhaan viedä ilman vaippaa kun kotonakin kastuu melkein joka pissasta jos ei itse vie poikaa potalle. Vaikka kuinka kyselee ja muistuttaa asiasta silti kastelee joka kerta.

tiiina
meillä saman ikäinen poika on nyt ilman vaippaa päivät. tarvitsee enää yöllä ja päiväunilla on ihan varuiksi. kuivaksi harjoittelu aloitettiin noin 1kk sitten. ostin niitä harjoittelu vaippoja,en nyt osaa sanoa oliko niistä apua. kuitenkin muutamat pissat kun tuli housuihin niin nopeasti oppi menemään itse potalle,käy kakallakin nyt itse :)
voihan niitä vaippoja koittaa jos hoidossa olisi niistä hyötyä niin ei mene vaatteet aina likaisiksi ja lapsi kuitenkin tuntee et nyt on tavaraa housussa...ei se paketti kovin kallis ollu..

Salama McQueen
Kyllä mun vinkkini on se, että otat kylmän rauhallisesti ja annat olla aina ilman vaippaa. Jos välillä on vaippa ja välillä ei, on vaikea tehdä eroa, koska voi pissiä housuun ja koska ei.

Vaihtovaatteita vaan! :)

Yhteistyössä