A
ap
Vieras
Mä en, vaikka meillä sellainen on
Ainoastaan pyyhkeet ja lakanat siinä talviaikaan kuivaan. Se vie kuitenki sähköä niin paljon.. *nolooo*
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä en, vaikka meillä sellainen onAinoastaan pyyhkeet ja lakanat siinä talviaikaan kuivaan. Se vie kuitenki sähköä niin paljon.. *nolooo*
Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä en, vaikka meillä sellainen onAinoastaan pyyhkeet ja lakanat siinä talviaikaan kuivaan. Se vie kuitenki sähköä niin paljon.. *nolooo*
Ei se nyt niin paljoa kuluta. Se narulla kuivattaminenkin vie energiaa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä, käytännössä kaiken. Vaatteita ostaessa katson että on sellaisia että saa rumpukuivata. Ainoastaan miehen kauluspaidat ja farkut taitaa olla sellaisia mitä ei rumpukuivata.
Ihan vastakysymyksenä, onko teillä sähkölämmitys? Jos on niin onko sillä lopulta väliä, jos huoneilma lämpiääkin kuivausrummusta tulevasta lämmöstä? Minä hyödynnän tuon kuivasrummun tuottaman lämmön talviaikaan niin että avaan oven käytävään kodinhoitohuoneesta ja annan ilman kiertää talossa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä en, vaikka meillä sellainen onAinoastaan pyyhkeet ja lakanat siinä talviaikaan kuivaan. Se vie kuitenki sähköä niin paljon.. *nolooo*
Mut meillä on lattialämmitys tuolla kylppärissä ja siellä aina kuivumassa pyykit. Ei kai se nyt niin paljoa vie?
Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä en, vaikka meillä sellainen onAinoastaan pyyhkeet ja lakanat siinä talviaikaan kuivaan. Se vie kuitenki sähköä niin paljon.. *nolooo*
Mut meillä on lattialämmitys tuolla kylppärissä ja siellä aina kuivumassa pyykit. Ei kai se nyt niin paljoa vie?
Narulla 2kw ja rummussa 3kw. Kilowatti maksaa sen kymmenen senttiä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä en, vaikka meillä sellainen onAinoastaan pyyhkeet ja lakanat siinä talviaikaan kuivaan. Se vie kuitenki sähköä niin paljon.. *nolooo*
Narulla 2kw ja rummussa 3kw. Kilowatti maksaa sen kymmenen senttiä.
Meillä on lattialämmitys päällä joka tapauksessa, joten eikö se sit oo vähän kuin "ilmaista" ?
Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meillä on lattialämmitys päällä joka tapauksessa, joten eikö se sit oo vähän kuin "ilmaista" ?
Ei, siinä on termostaatti. Se kuluttaa sen ylimääräisenä.
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meillä on lattialämmitys päällä joka tapauksessa, joten eikö se sit oo vähän kuin "ilmaista" ?
Ei, siinä on termostaatti. Se kuluttaa sen ylimääräisenä.
Ei meillä ainakaan ole termostaattia, vaan lattialämmön taso säädetään lämpöhuoneesta halutulle tasolle ja siinä se pysyy olosuhteista huolimatta. Talo rakennettu 80-luvulla. Uusimmissa voi olla termostaatit, muttei näissä vähän vanhemmissa.