Kuiva iho!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Siis nyt hyviä vinkkejä kuivan ihon hoitoon.Minulla reidet ja sääret todella kuivat,on jotain pientä punaista näppylää ihan..(oisko kuivanäppylää??) Jollain joku tehokas kosteuttaja mikä auttaisi..

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Edelleen Essex lotion hydrogeeli. Joku tuolla toisessa ketjussa kyseli hyvää rasvaa.
Minkä värisessä pullossa.Minulla on tuota vaalean ruskeeta ja ei tehoa :(

Just sellasessa. Mulla on kans talvella noita punasia näppylöitä ja tosi kuiva iho, mut muista rasvoista en oikein tykkää, kun niistä jää iho niin nihkeäksi. Tuollahan voi pestä myös itsensä ja laittaa jopa päänahkaan ennen ku menee suihkuun. Melkeinpä vaan kortisonirasvalla saan kaikki näppylät pois, mut sitäkään kun ei saa kokoajan käyttää. :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Edelleen Essex lotion hydrogeeli. Joku tuolla toisessa ketjussa kyseli hyvää rasvaa.
Minkä värisessä pullossa.Minulla on tuota vaalean ruskeeta ja ei tehoa :(

Just sellasessa. Mulla on kans talvella noita punasia näppylöitä ja tosi kuiva iho, mut muista rasvoista en oikein tykkää, kun niistä jää iho niin nihkeäksi. Tuollahan voi pestä myös itsensä ja laittaa jopa päänahkaan ennen ku menee suihkuun. Melkeinpä vaan kortisonirasvalla saan kaikki näppylät pois, mut sitäkään kun ei saa kokoajan käyttää. :)

No hittolainen, täytyy koittaa rasvailla vähän tiheämpään:) Nuo näpyt on tosi ärsyttävän näköisiä, ihan kuin olisi aina kananlihalla :)

Yhteistyössä