M
minä
Vieras
Siis nyt hyviä vinkkejä kuivan ihon hoitoon.Minulla reidet ja sääret todella kuivat,on jotain pientä punaista näppylää ihan..(oisko kuivanäppylää??) Jollain joku tehokas kosteuttaja mikä auttaisi..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Body shopin hamppuvoide on tehokasta.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Body shopin hamppuvoide on tehokasta.
Mistä tuota saa..
Minkä värisessä pullossa.Minulla on tuota vaalean ruskeeta ja ei tehoaAlkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Edelleen Essex lotion hydrogeeli. Joku tuolla toisessa ketjussa kyseli hyvää rasvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Body shopin hamppuvoide on tehokasta.
Mistä tuota saa..
Body shopeista.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Minkä värisessä pullossa.Minulla on tuota vaalean ruskeeta ja ei tehoaAlkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Edelleen Essex lotion hydrogeeli. Joku tuolla toisessa ketjussa kyseli hyvää rasvaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Minkä värisessä pullossa.Minulla on tuota vaalean ruskeeta ja ei tehoaAlkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Edelleen Essex lotion hydrogeeli. Joku tuolla toisessa ketjussa kyseli hyvää rasvaa.![]()
Just sellasessa. Mulla on kans talvella noita punasia näppylöitä ja tosi kuiva iho, mut muista rasvoista en oikein tykkää, kun niistä jää iho niin nihkeäksi. Tuollahan voi pestä myös itsensä ja laittaa jopa päänahkaan ennen ku menee suihkuun. Melkeinpä vaan kortisonirasvalla saan kaikki näppylät pois, mut sitäkään kun ei saa kokoajan käyttää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Ceralan Hoitava Perusvoide, suosittelen.
Essexistä ei ollu mulla mihinkään.