kuis teidän perheessä ratkastais seuraavaa lätkää koskeva ongelma? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No meillä ei ikinä tulis tuollaista ongelmaa, mutta jos nyt kuvitellaan että tulis, niin ei mua haittais vaikka jäisin yksin lätkää katsomaan. Eipähän olis mies rohmuamassa kaikkia nameja :p

Meillä jos ois noin niin mieskin jäis kotiin tai sitten hommattais joku meille vahtimaan lapsia (eli nukkumaan,jos iltapeli ois) että kumpikin pääsis lähtemään. Tai tilanteesta riippuen, saattaisin jäädä mässyttämään kotiinkin, jos miehen olis ihan pakko mennä mieluummin sinne baariin kattomaan.Ei se kyl yhtä hauskaa ois yksin.. :/

Meniskin mies vaikka johonkin kuppilaan kattomaan,mä en KESTÄ kuunnella sitä molotusta enää yhtään telkkarista! Vasta loppu SM-liiga ja ukko laski päiviä MM-kisoihin..

Minäkin päästäsin ukon nyt menemään ja seuraavan kerran menisin itte =) Eikö ole hyvä vaihtoehto?
Tai laps mummulaan/kummilaan yms. yöksi.

Siinä se matsi vasta pilalle meniskin jos pitäs vieressä katella hapannaamasta ukkoa :/

Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
älkää nyt ottako niin tosissanne :o
ja se ei siis ole vaihtoehto et mä lähtisin koska lapsi on kotona, sillä mainitsen erikseen kun muutama on nyt sanonu et heillä on lapset etusijalla, ihankun meillä ei olisi...... :whistle: :D

en mä ole sanonut ettei teillä olisi niin. Meillä tollasen suhteen ei vain tulis mitään epäselvyyksiä, tosin meille kelpaa molemmille kisastudio kotona, tai sallisin kyllä ukkoni menevän katsomaan baariin jos haluaa.
Meillä muksut on sen ikäisiä (ja poikia) että jo senkin takia ennemmin katselen lätkää koko perheen kanssa, kun että me mentäisiin ukon kanssa baariin ja lapset katselis samaa peliä mummolassa.

Yhteistyössä