Kuis monelta löytyy Crocsit?Minkä väriset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lasisilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On se muoti vaan jännä juttu, voi keksiä mitä vaan älytöntäkin ja laittaa tolkuton hinta, ja ihmiset ostaa. Keksivät vielä itse selitykset miksi ne muodikkaat ja omituiset ovat niin hyviä (joku selityshän on oltava, jotta voi perustella miksi laittaa hirveitä summia älyttömyyksiin).

Pari vuotta eteenpäin, ja näitäkin katsotaan karseasti kun ne on so last season. Jos silloin selittää niiden käyttöä, että ne on kätevät ja mukavat, niin sillä ei olekaan enää merkitystä -ne ei ole enää muotia, ei niitä enää voi pitää. Kumma, kun niillä ennen kehutuilla ominaisuuksilla ei olekaan enää mitään merkitystä sitten, kun muoti taas vaihtuu :whistle:

Luin juuri, rttä nuo ovat sairaaloissa erittäin vaaralliset kengät potilasturvallisuutta ajatellen. Kengät saa aikaiseksi staattista sähköä ja esim vuoteeseen pestävä potilas voi vaikka syttyä tuleen... (Millä potilaita oikein pestään, alkoholilla?)

Mulla on poltetun oranssin väriset Crocsit. Hyvät on jalkaan ja miellyttävä kävellä.
Töissä en kuitenkaan niitä voi käyttää, koska niissä ei ole ESD-suojausta. Eli kun ne ei johda staattista sähköä ollenkaan ihmisestä maahan, niin pieniä sähköiskuja räpsyis kosketuksesta kokoajan herkkiin laitteisiin. Tämä ongelma on kaikissa ei-ESD-kengissä, ei vain Crocseissa (HUOM! JooEiKai).

Mulla mustat, tytöillä oranssit. Maalla asuessa eritäin kätevät, ja mutaisella uimaralla ihanat, voi mennä ne jalassa veteen;)

Sain Thaimaan tuliaisiksi (ikinä en olisi itse raskinnut ostaa...)

Yhteistyössä